{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Tak for sæson 2007. {{forumTopicSubject}}

Så er det vist ved at sige tak for år 2007 sæsonen, jeg fik vist kørt mine sidste 90 km igår for i år.

Min første rigtige sæson på MC, selvom jeg fik min første MC sidste år i omkring 10 månede, en Gsx600F, som jeg lagde ned med 60-80 kmt da der endelig var kommet plade på den. Ingen kørekort og ikke en skid forstand på at køre på en Mc = åndsvagt, men vælger at se det som en lektion.

Endelig fik jeg kørekortet og det blev i år 2007 til en Suzuki drz 400 sm. Honda CBR F2, KTM adventure, og mine nuværende Firepalle og DT175 og KX250 crosser.
som der samlet er kørt omkring de 12-13000 Km på.
Det har sgu været et fedt år (og dyrt) og er gået fra at ikke kende en brik til Mc'er til at det fylder en meget stor del af min tilværelse, droppede fodbolden, og skifter den ud med motocross istedetfor, og er begyndt at lære at skrue en smule selv i de ting jeg køre på, da jeg er startet på helt bar bund, da jeg aldrig har haft interesse i motorkøretøjer og deres teknik, hvilket nok også afspejler sig i at jeg i 2007 kun har MC kort.

Jeg har mødt et par enkelte fede personer herinde fra på nogle af de få fællesture jeg har været på, fået en masse nyttige informationer ang. mc'er osv. og er stærkt opsat på at være meget mere aktiv i 08, møde flere nye mcister og komme på en masse træf, og forhåbentlig en banedag eller 2. som jeg ikke rigtig har haft overskud til i mit første år med masser af arbejde,flytning og opstartet uddannelse.

Det har været tæt på at kunne gå galt en del gange, og meget tæt på et par enkelte, tildels på grund af kådhed, og en del gange pga. billister, men de risikoer havde man jo en anelse om da man gik igang, men syntes jeg har udviklet mine evner til at se potentielle faresignaler rimeligt godt på kort tid i løbet af det sidste halve år.

Men tak for 2007 og vi ses derude i januar for dem som stadig kører.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for sæson 2007.
Kommentér på:
Tak for sæson 2007.

Annonce