{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg mig en vinter kværn
  • #1   7. feb 2020 Små cykler er faktisk sjove og hyggelige, igennem et par år havde jeg en YBR125 som jeg var rigtig glad for, nu er den skiftet ud med en 250 da det var tid til at prøve noget andet og komme offroad igen.

    profilbillede
  • #2   7. feb 2020 Må man spørge, hvad en sådan vinter-maskine "står i" Peter J ?

  • #3   7. feb 2020 Fast Eddie 21....

    den ser sgu fin ud af et vinterkøretøj at være ,men måske ikke "brugt" nok endnu da vi ikke har set skyggen af vinter smiley , men hvad er det for en fætter , kan sgu ikke lige gennemskue det ??



  • #4   7. feb 2020 Det er en Shineray XY250GY-X2... lige dele KTM - Husky og Honda licens klasken sammen, det fungerer faktisk ret godt.

  • #5   7. feb 2020 Fast Eddie 21....

    aahr ok , på den led , syntes at bla bagsvinger så lidt highend ud så det snød lidt , kunne heller ikke kende formen på noget af plastic eller stel , men havde aldrig gættet det skulle være en kineser , men man kan da blive positivt overrasket smiley , hvad har sådan en af effekt ? og hvordan funker affjedringen ?


  • #6   7. feb 2020 Det er en licens NX250 motor, den leverer vel omtrent 26hk.

    47mm dobbeltkammer forgaffel og bagdæmper uden led, ca 300mm i hver ende og yderst responsiv på justeringerne, det fungerer ret så fint, komponenterne er produceret af fastace i taiwan.


  • #7   7. feb 2020 Fast Eddie 21....
    tja 26 hk er nok mere end rigeligt når det er vinter ,men måske lidt tamt når det ikke er ? men hvis bare at affjedringen kan holde lidt styr på ens "making up for power" er det sikkert en fin vinter/forårsmudder/sommersmat/efterårsregnogsnaskiskovencykel , gætter på sådan en ikke er så dyr ? altså set i forhold til forbillederne der måtte være kopieret/licenseret fra ?
    har selv lidt fortid på diverse DTere (125lc/125lc2/125r 175mx) som er blevet brug hele året både som pendler og som sjov on og offroad så kender lidt til det at skulle have en alsidig mc der kan klare lidt af hvert smiley


Kommentér på:
Så fik jeg mig en vinter kværn

Annonce