{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle Jer der har kundekontakt...
  • #1   31. dec 2007 http://www.vibrugerikke.dk/

(kig under "historier og svar" der er sgu' nogle gode nogen)

• #2   31. dec 2007 ja har en masse historier her stået i butik i 12 år.... og det er sku surt så meget man skal finde sig i en gang i mellem. men hvis man ikke kan det skal man sku nok skifte brance. godt nytår

• #3   1. jan 2008 Hm...

Der skal være rimelighed ialt,men grundlæggende undrer jeg mig nu noget over de attituder man kan se på steder som "jeg hader kunder".

Jeg har levet af at kkøbe og sælge i mange år, og selvfølgelig skal der væer gensidig respekt i sådan et forhold.

Syns ikke der er meget gensidighed i de historeier jeg kan ser der!!!!

Forstår de klagende butiksassistenter derinde slet ikke, at den kunde butikke lever af som sådan ikke kan vide noget som helst om, hvad forretningens arbejdsgange er????

Forstår de ikke, at en kunde, der klager er en kunde, der vil handle???? Klagede han ikke, men forsvandt i stedet bare overtil konkurrenten, så var problemet langt større!

Endelig: Der er i min lærebog tre slags kunder:

1. gode kunder
    2. dårlige kunder
    3. dumme kunder, og de er meget sjældent dårlige kunder!

rubrik nr. 2 er hvor man en sjælden gang kan finde folk, hvor man sige: deres handel vil jeg ikke have - men det sker sjældent!

"Man skal ikke finde sig i noget", skriver Rene J.

Det kommer sgu en del an på, hvilken konkurrencesituation man er i!!!

-og så skal man som handlende aldrig nogen sinde glemme, at man lever af den omsætning, kunderne lægger hos en:-)

Godt nytår:-)

• #4   1. jan 2008 Rene:

Det er jo så også klart, at dem du afviser, er dem der ligger i kategri 2 smiley

Jeg tror hurtigt vi kan enes om, at en hver vare(handel) har en walk-away pris. Kunden er i virkeligheden heller ikke tjent med at købe noget leverandøren ingen avance har på - NUL SERVICE, NUL SVAR, NUL HJÆLP - sådan er det smiley

Så skal man selvfølgelig være reel: den handel man er i gang med er vigtig, men den næste med samme kunde er f...... lige så vigtig!

Jeg mener bestemt, at den sælger, der ikke forstå at han lever af kundernes omsætning - han dør af sult på et eller andet tidspunkt.

...men det tror jeg slet ikke vi kan blive uenige om.

Jeg var bare lidt pikeret over, hvor lidt nogle af de handlende fra sitet "jeg hader kunder" overhovedet havde forstået af deres egen situation.

Kommentér på:
Til alle Jer der har kundekontakt...

Annonce