534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

søndag´s griner søndag´s griner

En sælger kører rundt på landet og har pludselig brug for et toilet, han kører ind på den nærmeste gård og låner et, da han kommer ud står gårdejeren ved grisene, og sælgeren spørger om han sælger til private, gårdmanden siger:
- "ja, 17 kr. pr. kg."

Sælgeren peger på en gris og siger:
- "Hvad koster den der?"

Gårdmanden tager grisens hale i munden og siger at den vejer 170 kg. Sælgeren vil gerne have en mere nøjagtig vejning, derfor kalder gårdmanden på en hjælper han har gående og siger:
- "Kan du ikke lige veje den gris ?"
Hjælperen tager halen i munden og siger også at den vejer 170 kg.

Sælgeren beslutter at så må det være godt nok, så gårdejeren siger til sælgeren at han skal gå op til hovedhuset hos hans kone og betale.
Imens vil han læsse grisen på vognen.

Da sælgeren kommer tilbage, spørger gårdejeren om han fik betalt, til det svarer sælgeren at det kunne han desværre ikke, for hun var ved at veje postbudet!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

At kneppe grimme piger er ligesom at køre Puch Maxi:

Det er skidesjovt, indtil gutterne opdager det!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor bruger døvstumme kun een hånd når de onanerer?

De skal bruge den anden til at stønne med.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overlægen kom ind på fødestuen, hvor der lå 4 højgravide yngre kvinder. Han spurgte hvornår de havde termin og de første 3 svarede alle at de regnede med at føde d 1o september.
- Skal du også føde 1o september, spurgte han den sidste af dem.

- Næh svarede hun. Jeg var ikke med til den julefrokost

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matrosen påmønstrer et skib som sejler langfart. Efter otte uger spørger han styrmanden, hvordan man får noget sex.

- Ingen problem, siger styrmanden, stik mig 500 kr. og jeg arrangerer en tur i bagdelen af kokken.

- Jaee det var måske noget, svarer matrosen, men der er vel ingen af de andre som får noget af vide?

- Det kan jeg ikke garantere dig, svarer styrmanden. Vi plejer at være fem mand til at holde kokken imens!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søndag´s griner
Kommentér på:
søndag´s griner

Annonce