{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Hvordan kan det være.... {{forumTopicSubject}}

At nogle glade brugere af MCG, laver et indlæg på off-topic der åbenbart har været på før, bliver blæst ud med: REEEEPOOOST... Den er gammel..... Den har vi set før........... Prøv noget nyt......Øvvv en tiger......... Eller at de linker til en tråd der har været der før.. ??? Jeg syntes heller ikke det er fedt at skulle se på Achmed the dead terrorist 126 gange, men derfor er det ikke ensbetydende med, at ALLE mcg-brugere har set den... Det er nok ikke alle der sidder klistret til skærmen når de har en ledig stund, som os andre (incl mig selv)... Lad dog være med at skyde glade folk, der bare vil gerne vil dele noget sjovt med os andre, helt ned i sokkeholderne..
Jeg har endda set folk allerede undskylder FØR de lægget et klip ind.. Hvad er den lige af..?????????
Man spænder da heller ikke ben, eller kaster sten efter en, der fortæller en vits man har hørt før..
Det skulle jo helst ikke gå hen og blive en site hvor folk ikke tør at smide en tråd ind.. MCG er vel for os alle.. Går jeg meget ud fra.....:-D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan det være....
Kommentér på:
Hvordan kan det være....

Annonce