866 visninger
|
Oprettet:
Kbh. her kommer jeg!! {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg arbejde i kbh. fra den 3/3-08 så forlader jeg endelig aalborg. for at prøve noget nyt, bliver dejligt..
men mangler stadig at finde en lejelighed så sig endelig til hvis i kender en der står men en, der skal lejes ud til fornuftige penge..
sådan glæder mig helt vildt.. skulle bare li ud med det!!
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Meld dig ind i denne gruppe, det kunne være der var noget der dukkede op..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=354
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 282
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
Kbh. her kommer jeg!!