{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Vejarbejde Lillebælt {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen derude.
Håber alle har en god lørdag.

Jeg håber nogen kan være behjælpelige med at klarlægge, hvorvidt der på Lillebæltsbroen de seneste par dage har haft nedsat hastighed?

(Hvis nogen har bemærket det)

Forleden var vi ovre for at hente min nye motorcykel og vi kørte henover Lillebæltsbroen med trailer med tempo 100 tilladelse og jeg mindes, at der var nedsat hastighed, hvilket der blev tilpasset til, men har fuldstændig glemt, hvad der var nedsat til.

Håber nogen kan besvare smiley

Rigtig god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vejarbejde Lillebælt
  • #1   18. apr 2020 Er der ikke kun 80 på broen ?

• #2   19. apr 2020 Mener som sagt ikke der var noget fredag eftermiddag lige på broen.. Men ofte er folk jo helt nede i 70 eller sådan noget på den stooore farlige bro det er....og så er der jo stadig omkring 12km “vejarbejde” .............med max 80 km/t henover fyn.. men skal da lige prøve og lægge mærke til om der er noget når jeg kører over igen i morgen tidlig og aflægge rapport smiley

• #3   19. apr 2020 Er tempo 100 ikke noget der kun virker i Tyskland ?
    Jeg spørger af uvidenhed smiley

• #4   19. apr 2020 Dansk tempo 100 er også blevet en mulighed.... og så tror alle der har en tysk godkendelse at de må køre 100+ også... Ja og også de fleste der ikke har en tempo 100 godkendelse, de tror også det er ok at køre 100+ det kan jo være de liiiige er "på vej til godkendelse" henne i synshallen.

• #5   20. apr 2020 Der var 110 km/t hele vejen over lillebælt for en time siden. Hverken vejarbejde lige før eller efter. Men skiltene er de nye elektroniske typer, så hastigheden kan vel godt have været 80 da du kørte over og 110 da jeg kørte over lidt efter smiley

• #6   20. apr 2020 Tusind tak Henrik fordi du kiggede.
    Jeg kunne se, at der var en der havde set, at der var 80 i den tidsperiode, hvor jeg kørte over.
    Der i torsdags kl 13. Der var der 80 grundet vejarbejde. Tusind tak fordi du kiggede!

Kommentér på:
Vejarbejde Lillebælt

Annonce