Lørdagsgriner {{forumTopicSubject}}
Konen dyrker nøgen-yoga og er midt i øvelsen "at stå bro" med hænder og fødder på gulvet og hoften som højeste punkt, da manden kommer fuld hjem.
Han stirrer på konen og udbryder: "Hvad sidder du og griner af?
Tag dog tænderne i munden og få redt håret!!"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sex er noget mærkeligt noget.
Nogle gange tager det 2 minutter.
Andre gange går det bare helt vildt stærkt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Der var tre sygeplejeelever der sad og kiggede på en sædklat i et mikroskop, da overlægen kom forbi, og spurgte hvad de lavede?
Hvortil den ene hurtig svarede, at de sad og kikkede på en spytklat.
Overlægen spurgte om han måtte se.
Han kiggede i mikroskopet, og derefter på de tre sygeplejeelever og udbrød, at så var der da vist en af de unge damer som havde glemt, at børste tænder til morgen...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 små drenge sidder og snakker om frække ting.
Peter siger: jeg har hørt at man slikker der hvor man tisser!
Morten: på brættet eller gulvet?
Den unge skotte var flyttet hjemmefra og boede i en lille lejlighed i London for at studere. Nogle dage efter ringede hans mor for at høre, om han var faldet til.
- Tak, det går udmærket, men mine naboer er lidt mærkelige. En råber og skriger til langt ud på natten, og ham på den anden side dunker i væggen konstant.
- Jamen, du godeste. Og hvad gør du så?
- Jeg sidder bare helt stille, og spiller videre på min sækkepibe...
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 254
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.347
Lørdagsgriner