{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Highway to the Danger Zone! {{forumTopicSubject}}

Tilbage i 1986 ramte filmen "Top Gun" alle biografer og som alle andre sad jeg også på de billige sæder og drømte. Dog ikke om at blive jagerpilot, men om en dag at eje motorcyklen som Tom Cruise drønede rundt på i store dele af filmen.

Kawasaki GPz 900 R var dengang både verdens første 4 cylindret vandkølet motorcykel (og dermed stamfader til alle moderne 4 cylindrede motorcykler), den første model til at bære det berømte "Ninja" navn og samtidig også verdens hurtigste serieproducerede motorcykel med en topfart på 251 km/t. "Only for expert riders" som der stod på benzintanken. Det var jo lige mig! Vist godt at det kun blev ved drømmen dengang...

Vi spoler frem til 2020 hvor "Top Gun 2: Maverick" snart har premiere, og derfor tænkte jeg at det måtte være passende at ankomme til biografen anstændigt påklædt: på min egen Top Gun MOTORCYKEL. Derfor har jeg nu indkøbt en A1 fra 1984 - den allerførste årgang, indregistreret oprindeligt i Danmark og i original stand bortset fra "larmepotten" som snart skal pilles af og et utal af Top Gun klistermærker.

På vejen hjem, måtte jeg lige FEEL THE NEED - THE NEED FOR SPEED! Om sådan en gammel oldsag (læs: motorcyklen...) stadigvæk kan køre stærkt? Bare kik på mine øjne da jeg skulle tanke benzin. Kæresten er vist også ganske tilfreds med at jeg ikke mere mobber hende med at hun køre Kawasaki...

Og til alle jer der ude som giver denne opdatering et like:
YOU CAN BE MY WINGMAN ANYTIME!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Highway to the Danger Zone!
Kommentér på:
Highway to the Danger Zone!

Annonce