660 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kellermann LED modstand - Hjælp Kellermann LED modstand - Hjælp

Jeg har to LED blinklys jeg gerne vil have sat på min Bandit. Jeg har også to Kellermann modstande, men jeg kan ikke få det til at virke.....

Der kommer to gule ledninger ud af den ene ende på modstanden og to sorte ud af den anden.

Er der nogen som ved hvordan det skal samles ?

Jeg synes jeg har prøvet forskellige løsninger og enten blinker lysene slet ikke eller også blinker de for hurtigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kellermann LED modstand - Hjælp
  • #1   16. jan 2008 Du skal sætte modstandene i mellem minus og plus på de ledninger der går til blinklysene. altså i serie og ikke paralelt! Jeg vil foreslå dig at du monterer mellem ledningerne til de 2 bagerste blinklys, det er nemmest at "gemme" dem bagved evt. under sæde eller røv....

Så du finder de 2 ledninger der går til henholdsvis højre og venstre blinklys. Klip dem over et velvalgt sted. prøv så at sætte de 2 modstande på mellem plus og minus. Prøv med begge de gule og begge de sorte, eller med kun en af hver... Er ikke helt sikker på om det er det ene eller andet. Når du har testet at det virker, lodder du så modstandene ind på dit eksisterende ledningsnet og isolerer så du ikke får problemer med afledning.

God fornøjelse.

• #2   16. jan 2008 hvor står den regel/lov om at man ikke må lodde på sit køretøj? Stik suger! Lodning holder!!!

• #3   16. jan 2008 OK!? Jamen tak for info.. jeg har altid loddet fordi jeg troede at det holdt bedre (har nu heller ikke haft en lodning der knækkede) men jeg bukker mig naturligvis i støvet for ekspertisen og bruger samlemuffer fremover.... smiley

Vi ses der!!!

Kommentér på:
Kellermann LED modstand - Hjælp

Annonce