746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mærkelig belist ? mærkelig belist ?

på vej hjem fra job køre vi tre biler efter hinanden jeg bagerst.
forest en lille bitte mazda i mellem en toyota kassevogn.
farten er ca.75.
da der er frit begynder kassevognen at overhæle MEN det vil mazda køren åbenbart ikke finde sig i så han giver sku gas.
ok jeg følger med op til ca.95 der er jo en vis fejlvisning på spedometeret sætter olie fyret på fartpilot og ser de to andre komme ( efter min vudering ) langt langt over 100. nu har kassevognen imidtidligt bestemt sig for at han skal forbi dette lykkes også længer fremme.
nu er det så ligesom om mazdaen opgiver så efter nogele km indhenter jeg ham stadig på fart pilot nu køre idioten igen 75 så er det jeg overvejer skal jeg virkelig overhæle ham selv om jeg skal dreje om ca. 3km og hvis han laver samme nummer så når jeg var kommet forbi virkelig smække bremsen i fare ud og si så du ikke hunden ?
men blev bagved. mæske er jeg ved at blive gammel og mere overbærende hvem ved

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkelig belist ?
  • #1   16. jan 2008 Ib... Man må ikke hævne i trafikken, selvom folk kører mærkeligt. Det sker der ulykker ved!....

• #2   16. jan 2008 Øø nej det har du jo ret i

• #3   16. jan 2008 Ja ham i den lille Mazda ville jo bare bevise hvem af jer der havde midst hjerneceller ;O)

• #4   16. jan 2008 Kim.
    Enig. Sådan er det nogen gange hvis man kommer i en stor bil og vil overhale. Det er ligesom hunde. Det er de små der gør højest.

• #5   16. jan 2008 Det er helt rigtigt som Carsten siger, men man kan godt blive noget frusset smiley

Jeg synes simpelthen, man oplever det her så tit - altså de her mennesker, man bare ike må overhale.

Jeg har som regel også autopiloten på, når jeg overhovedet kan - det ses jo ret tydeligt på benzinregningen, hvem der dygtigst - og dagligt tusser jeg med konstant fart forbi indtil flere biler, der ligger og køre lidt langsommere end jeg, for umiddelbart derefter at se dem dunke forbi igen og så falde tilbage til den oprindelige hastighed. Jeg har somme tider tænkt på, om de leger færdselspoliti, men jeg tror det egentlig ikke.

Det sker både under og lidt over den tilladte hastighed.

• #6   16. jan 2008 Mazda fyren stod faktisk til et klip i kørekortet, fordi man må ikke øge hastigheden, når man bliver overhalet...

Men fred være med det... Det er iorden at folk kører stærkt, det har jeg ikke det fjeneste imod, men man skal ikke være til unødig fare eller prøve at fremprovokere et uheld, som du der overvejede. Men din beslutning om at blive bagved viser bare at du har overskud i hverdagen. Jeg havde nok forsøgt at overhale ham og hvis han forsøgte samme nummer med igen, kunne man jo bare lade ham gasse op og så trække ind bagved ham igen. Det ville der ikke gå skår af mig, ad den grund.

Vi skal alle komme sikkert og hurtigt frem...

• #7   16. jan 2008 he he he ja på A6 imelle Jyllinge og roskilde kommer der nogle gange 2 spor.
    Ham/hende som styre køen bagved, kører omkring 70 km/t,men lige så snart der er to spor og folk skal overhale sætter man hastigheden op til 90 km/t.
    Jeg tror ikke man gør det med vilje,for det er næsten alle som gør det.
    Jeg har taget mig selv i en gang at træde lidt mere på speederen.tror at det er en reaktion ikke andet.
    det er nu meget sjovt at lægge mærke til lige på denne strækning.

• #9   16. jan 2008 Thomas K

Det er lidt interessant. Jeg kører også temmelig meget i Sverige, men jeg synes het generelt de kører meget mere ensartet, end vi gør her.

Når jeg så ligge med automaten tilslyttet po motorvejen, kører jeg en anelse stærkere end de 95 %. De sidste 5% kører afvigende langsomt eller sindsygt stærkt. Mærkeligt nok har de 5% allesammen ikke-svenske plader på (gæt selv, hvor de fleste er fra)

P.S. af og til forstår man, hvorfor svenskerne generelt mener vi drikker for meget - man måsta väl för Fan vara jävla full om man kör så!!!!!

Kommentér på:
mærkelig belist ?

Annonce