451 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nurburgringen Nurburgringen

Er så heldig at jeg bliver 30 i slutningen af marts...

Og nu har min kæreste så fundet på at jeg skal ha en tur på Nurburgringen i gave...

Totel nice.. smiley

spørgsmålet er bare om nogle ved om det er muligt at leje en MC/bil på selve ringen..

Det er jo lidt tideligt på året at ta turen på cyklen, og ærligt talt så gider jeg sq ikke skyde min gamle vectra (1.8) af på sån en lækker bane..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nurburgringen
  • #1   17. jan 2008 he he.. det kan jeg godt forstå... man når lige op på 200 på langstrekningen... og så er det det.... så der skal være lidt go i.... :o)

• #2   17. jan 2008 den kan sq ikke komme op på 200 om den så brugte hele e45.. smiley

• #3   17. jan 2008 Du kan betale dig fra at få en tur i f.eks en bmw m3 med en racer kører bag rattet. Det skulle ikke være særlig dyrt.

• #4   17. jan 2008 ja det er jo også så småt kommet frem til.. men ville jo gerne selv sidde bag roret.. smiley

• #5   17. jan 2008 nu er det sån at jeg har fødselsdag midt i påsken, og da mine venner, mildt talt bliver til fjener på den dag ville det være en rigtig go ide hvis jeg ikke befandt mig i landet netop den dag.. smiley

• #6   17. jan 2008 Du tager da bare ind til en bil udlejer i tyskland, og lejer dig en stor BMW eller lign. Det koster ikke en skid for en dag.

Du skal nok bare ikke sige at du skal køre på Nurburgringen hehe..

• #7   17. jan 2008 Du kan leje biler billigt i Tyskland. Bilmagasinet havde en artikel, sidste år tror jeg, hvori de grundigt beskrev hvordan de lejede en 911. Kørte lidt spas auf der autobahn og sluttede af med et par runder på Ringen.
    Jeg har selv tænkt tanken at tage et par runder i det grønne hul på bike, men har aldrig gjort det. Der er meget trafik og der er altså nogle der giver den MAX gas. Og der crasher også mange MC'er der hvert år.

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #8   17. jan 2008 Man skal bare lige huske at der ikke er nogen forsikring der dækker på den bane. Så hvis du klasker en lejet 911 ind i hegnet bliver det dyrt. Man skal lige huske at du skal for det første selv betale den bil/MC du selv kører i. Du skal også betale for de andre du evt. måtte hive med dig i faldet. Også hvis de rammer evt. vragrester du måtte efterlade på banen. Desuden skal du også erstatte autoværnet hvis du rammer det.
    Så det løber altså hurtigt op hvis man smider en udlejningsbil ind i en Ferrari og videre ind i autoværnet.

• #9   17. jan 2008 Pis Teis H så går alt det sjove jo af hvis man selv skal betale hvis det går galt, havde selv en drøm om at komme ned og fyre Hondaèn helt af men det tror jeg sku ikke jeg tør med vished om at det kan koste en bondegård hvis det går rigtig galt.

• #10   17. jan 2008 forsikringen dækker på ringen da det er alm vej.. det eneste man bare ikke må er at tage tid på sine runder, for så det ræs og der dækker forsikringen ikke

• Allan  W
    Allan W Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #11   17. jan 2008 jeg købte en golf 3 vr6 fra 93 for 2100 euro den var i godstand den var fandme fun solgte den så der jeg kom hjem =igen udgift bil

• #12   18. jan 2008 Aha så kan man vel i princippet også leje en bil hos en udlejer i tyskland, og tage den med på banen?

Altså nu plejer jeg jo at leje biler i tyskland, hvis f. eks jeg skal til Holland eller spanien. Det koster intet at leje biler dernede, Mercedes Benz SLK koster ca.1000kr i døgnet med fri KM tal.
    Selvføgelig blir det billigere jo længere tid man lejer den. Dog skal man være opmærksom på at den lejede bil ikke må køre i DK da forsikring ikke dækker her.

Kommentér på:
Nurburgringen

Annonce