{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Gode husråd søges {{forumTopicSubject}}

Er blevet møg hamrende forkølet, overvejer lidt at få kæresten til at slæbe mig ud bag ved huset og give mig en kugle..
Men på den anden side vil jeg sgu også gerne til mc-messe i weekenden.
Nogen der har nogle gode råd, eller skal man bare ligge sig ned og håbe på det ikke slår en ihjel inden lørdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode husråd søges
  • #1   8. feb 2008 Romtoddy - MASSER af Romtoddy!!!

• #2   8. feb 2008 Det er da det. Helst 80 % Stroh rom..................

• #3   8. feb 2008 Har desværre ingen rom i huset, hmmm har noget husholdningssprit mon det kan bruges..

• #4   8. feb 2008 Hmm - tja der kommer i hvert fald ét eller andet ud af det. Kan dog ikke garantere, at det gør dig frisk til messen smiley

• #5   8. feb 2008 Eller - varm noget øl op (må ikke koge) og put noget honning i. Drik det lunt!!!

Lugter af pis - men smager ok.

• #6   8. feb 2008 Havde heller ikke mere sprit, fandt kun nogle tændblokke til brandovnen, FØJ de var tørre smiley
    Drak min sidste øl for en time siden, og har heller ingen honning, meen kunne være man skulle prøve det i morgen hvis det ikke er blevet bedre.

• #7   8. feb 2008 Så er der kun hvidløg tilbage. Slug fedene hele (en 10 - 20 stykker kan vel gøre det) - og se så hvad der sker smiley

• #8   8. feb 2008 Du skal bare have en gang Panodil Hot drikkes varmt det rykker :-0)

• #9   8. feb 2008 brændevin du, lig en om morgenen, en til middag, og en før du går i seng, så er du sku hurtig rask, og 3 dobbelt salmiakspiritur eller svovlsyre renser altid en tilstoppet næse alene ved at holde det under næsen;)

• #10   8. feb 2008 Der er ikke noget der kurerer en forkølelse bortset fra restitution. Men der er mange muligheder for at lette den lidt, eller i det mindste gøre det en anelse behageligere -

Den første del klares med medicin: Næsespray, Panodil Hot og detslige. Anden del består af romtoddyer, jægerte og slige sager ... Det hjælper ikke et suk, men det gør det nemmere at udholde verden! smiley

• #11   8. feb 2008 Den har jeg fået et par gange i år. Takket være mit imunforsvar overlevede jeg lige med nød og næppe.

Btw når det først har sat sig i kroppen skal er der ikke andet at gøre end at lade kroppen arbejde.

Du kan dog tage et par piller for at slå feberen ned og lige få det lidt bedre et par timer til en evt mc messe. Men ellers så kan du kun lindre sygdommen, der findes ikke en kur mod det.

Det er også derfor der er så mange tips til hvordan man får det bedre. Det er individuelt hvad man synes lindre.

• #12   8. feb 2008 Ghost............. Nej, ingen messe denne gang, du dør alligevel.

• #13   8. feb 2008 Hmm.. Er der ikke noget med at mænd bliver yderst pivede når de bliver syge.. Det er da bare et los i røven og komme afsted. Så glemmer du at du er forkølet når du kommer ind og ser alle de nye fede mc´er..... Kom ind i kampen...

• #14   8. feb 2008 en fl varm rødvin og 5-6 irish coffee som skylles ned med en et par shots gajol

• #15   8. feb 2008 min mormor på 81, er ikke i tvivl om at snaps er vejen frem når man er forkølet!... og spørger du min far, som sjældent er syg mere end 1-2 dage når han er meget forkølet, så er det gammeldansk, og vi snakker ikke to eller tre glas, vi snakker det meste af en halvflaske, det sku virke!

• #16   8. feb 2008 Hmmm du er også ramt af den slemme type af førkølelse som kun rammer mænd og hverken kvinder eller børn smiley Jeg har været sygmeldt i snart en uge, men er ved at komme mig, og som de andre siger godt med de skarpe og panodil hot til at tage bivirkningerne og masser af c-vitamin smiley

• #17   8. feb 2008 hvad gør man med dyr der lider?

Tag option 1...!

Det gas!
    god bedring!

• #18   8. feb 2008 Pernille. Måske c",) Men det er jo nok fordi, at vi mænd altid render og skal pylre om jer tøser i det daglige. Og når vi så endelig er bare en smule tæt på lidt øm omsorg, så ligger vi mænd nærmest på gravens kant. Og bliver I måske hjemme og har mandens første sygedag NEJ NEJ OG ATTER NEJ ! ! !. I kommer bare hjem, og forventer at vi har rejst os fra vores dødsleje, og at der er faret en tornado gennem hele huset. Ikke engang en lille kage har I bragt med hjem, som tegn på at I har tænkt meget på os. Så når du nu selv bringer det på banen, så måske I er direkte i ledtog med fanden selv. For hvem kan ellers bløde en gang om måneden, uden at dø af det????

TA DEN !

smiley

• #19   8. feb 2008 Jeg plejer at gøre som Mikkel "Vee-Strom" J.
    Men put en smule hvidløg i også, og et brev kamillethe, og husk at bruge godt med honning.

• #20   8. feb 2008 vil altså lige sige at pernille ikke er den typiske kvinde hun bliver lige så ramt som vi andre gør *G*

og hun tænker på en når man er syg... det er da dejligt

• #21   8. feb 2008 Hvidløg... Meget hvidløg... Få kæresten til at lave en god hvidløgsbøf til dig, hjemmelavet hvidløgsdressing og et fad i ovnen med hvidløg, olie og lidt salt. Imens hun laver maden, kan du sidde under den varme bruser i en halv til en hel time. Efter maden og badet- Sov 10 til 12 timer i træk.

God bedring....

• #22   8. feb 2008 Kan se den med hvidløg er blevet nævn mest, så kunne godt være man skulle prøve. Så hvis i er til messe i herning i weekenden, og i møder en der stinker langt væk af hvidløg ved i hvem det er smiley

Kommentér på:
Gode husråd søges

Annonce