Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udlejning af garage i aalborg omegnen?
  • #1   10. feb 2008 Jeg har i hvert fald ikke kunne finde en garage endnu - Søger så også godt nok nær Universitetet/ Aalborg Øst, but still...

I morgen vil jeg ud i Fakta'er osv, og sætte sedler op, og håbe på at det giver noget.
    Hvis det er i centrum, kunne du jo prøve i div. boligforeniger - der er nogle gange mulighed for at leje en garage (for lejerne - og måske er der en bedstefar der har fået taget kørekortet, men stadig har en garage, du kan aftale noget med smiley )

• #2   10. feb 2008 jeg har en onkel som bor i egense.. men det er alt for langt væk for at hente og stille min mc om sommeren..
    Så jeg håber, at finde noget i aalborg :o)
    du må lige gi lyd, hvis du finder noget.. smiley

• #3   10. feb 2008 jeg kender et sted på østerbro ...en p.kælder for motor cykler...der er vel omkring 12 - 15 stykker som har sin maskine stående der...lige bag ved frisør salonen klip klip hvis du ved hvor det er...ca 100 m fra baren frederiksberg

• #4   10. feb 2008 har du et nummer der til og hvad koster det? :o)

• #5   10. feb 2008 skal lige have fat i min kammerat ang pris og hvordan man får fat i udlejeren...han har selv en mc stående der nede...man deler en bås dernede hvor der er plads til 2 cykler og jeg mener han giver 150 kr pr.md.
    jeg skal nok skrive besked når jeg får snakket med ham

• #6   10. feb 2008 det lyder super :o)

• #7   10. feb 2008 det er fagforeningen foa som står for udlejningen..østerport 2 aalborg ...lige bag ved frisør salonen klip klip i gården ligger deres kontor.
    tlf 46 97 31 31.
    prisen for leje af garage er 210 pr md samt et depositum for nøgle kortet på 750 kr.
    der er ledige pladser i følge min kammerat som har sin mc stående der nede

Kommentér på:
udlejning af garage i aalborg omegnen?

Annonce