{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Snerydning / fejemaskine.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil ha en fejemaskine til næste års sne( måske)
Skal bare bruges til fortov osv i et parcelhus.

Jeg har ikke den store erfaring lige på det området, men vil også ha noget der også virker om 3 år..

Har fundet en Texas, er det fornuftigt eller ej..

https://www.midtdjurstraktorlager.dk/texas-handy-sweep-710tge-fejemaskine.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snerydning / fejemaskine..
  • #1   23. feb 2021 Vi købte en magen til på Facebook til 500 kr ,,,
    den havde svært ved at starte, så gav vi den et service og et nyt tændrør
    så den køre ret godt nu ,,,
    Så en anden også magen til til 1500 kr også på facebook


  • #2   23. feb 2021 Købte en til min gamle far. Den klarede de små feje opgaver perfekt. Har var SINDSYG glad for elstarten. Det er skide smart at der ikke er batteri man skal vedligeholde men en 230v start der bare skal i stikkontakten..

    Brug alcylatbensin !!! der er nogen gange langt mellem snestormene i DK smiley


  • #3   23. feb 2021 Jeg har en næsten ubrugt sneslynge, du kan få til meget billige penge.
    smiley


  • #4   23. feb 2021 Jeg var tæt på at få fat i sådan en virkelig billigt, der skulle laves lidt. Men bestemte mig for at jeg simpelthen ikke ville ofre penge på sådan en, og at den fylder af helvede til, plus det er ikke engang sikkert at man får brug for den hvert år.
    Og så synes jeg man kan se et klart mønster i brugt salg som bekræfter mig i at det er en ting der er Nice to have, men så bare kommer til at stå og ruste. Hvert år når vi går vinteren i møde stiger brugt priserne på dem. Når vi så er godt inde i foråret, falder priser og det vrimler med folk der sælger næsten ubrugte maskiner til 1/5 del af ny prisen.
    Så hvis du vil have en så vent et par mdr. så kan du købe en billig næste ubrugt smiley
    At købe sådan en kost, er dog ikke helt så dumt. Som dem der køber snescootere herhjemme smiley smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   23. feb 2021 Der kommer ikke sne næste sæson, eller de tre følgende. Det har jo lige været der... smiley

  • #6   24. feb 2021 Efter et par Texas- gennem 25-28 år er vi i den lille grundejerforening (50 huse) modne til en Honda- fejemaskine eller lignende kvalitet. Texas-koblingen gror fast ved stilstand, kædettrækkets overbelastningspal knækker i tide og utide, lejligheds startbesvær, den slags. Vi har vel en 7-800m fortov at feje, til 20-50 kan en Texas måske holde...

  • #7   24. feb 2021 Har en spritny sneslynge stående, har endnu ikke haft den gjort startklar, tror det er noget a la Texas, burde jo have gjort den klar i år, men valgte at betale for 2 gange snerydning af traktor med kasse bag på, dejligt bekvemt smiley

Kommentér på:
Snerydning / fejemaskine..

Annonce