{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nørrebro
  • #1   22. feb 2008 flyt hvis du er utilfreds

• #2   22. feb 2008 Nå men det var da rart at vide. Så kan jeg godt tage min Rockwool kniv med i baglommen igen

• #3   22. feb 2008 KIm ..

De sagde at de ikke ville provokere de unge mere, så de havde skiftet taktik...

Det lyder sku lidt som med ungdomshuset .. de lavede ballade og de få et hus..

de unge her laver ballade over at politiet er efter dem, og politiet lader dem så værre..... det virker på mig som om de ( myndighederne ) sender et signal om at lav ballade nok og i få det som i vil have det... og det syntes jeg er noget pissss . .

efter min mening skal de betale selv..... for de skader de har lavet

bare mine 5 cent

• #4   22. feb 2008 kim er flyttert

• #5   22. feb 2008 jesper... jeg tror sgu det er et andet emne du er igang med at kommentere. det er ikke ungdomshuset der skrives om.

• #6   22. feb 2008 Kim

jeg prøver bare at lave en sammenligning intet andet ..

hvis du ikke kan se den røde tråd jeg prøvede at linke til så lade vi den bare være .....

god weekend alligevel....

• #7   22. feb 2008 hvis folk ikke kan indfinde sig i landets regler og love , så må de straffes rigtigt. eller sendes væk ,og det gælder alle ,alt andet nytter jo ikke, alm mennesker prøver på at skabe sig en tiilværelse ,betaler skat, og så skal det bare smadres af sådanne idioter

• #8   22. feb 2008 Det er skræmmende at se hvordan det danske samfund lader sig påvirke af nogle skrupelløse unge.... gad vide hvad der skete hvis man træk familierne i løn/bistand?? Eller bare sagde til de unge der lavede ballade at de havde 30 sek til at løbe i og så blev der skudt imod dem??? Så kunne de være de fattede at nogle af os ikke gider finde os i det lort de laver mere...

• #9   22. feb 2008 Ja ,det er sgu da løsningen........flyt væk. Fed filisofi ,og et signal om at man bare kan smadre alt. Der er ingen til at straffe dig,de er alle flyttet..........IDIOTI.

• #10   22. feb 2008 syntes dette åbner muligheder hvis nu vi slår os sammen og hvergan vi ser en fotovogn køre ud og vælter lordet om på siden så holder de vel op med at ta os for hastihedsoverskridelse.
    for de vil vel ikke provokere os vel ?

• #11   22. feb 2008 IB

Ja lige det jeg prøvede at sige før ...

P.S HÆ HÆ

• #12   22. feb 2008 Se tv 2 nu

og hør

Kommentér på:
nørrebro

Annonce