Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FORMEL 1
  • #1   23. feb 2008 jes det er der da jeg er da

• #2   23. feb 2008 jepper

• #5   23. feb 2008 Jeps!
    Fed idé du fik der, en rigtig herre-tur smiley

• #6   23. feb 2008 le mans 24 timer var jeg til sidste år, (godt nok kørte vi i bmw z3m og ikke på motorcykler) og det varen af mit livs store oplevelser.. DAMN der er "træf-løjer" og dyre biler og motorcykler overalt parkeret i mudder!

• #7   23. feb 2008 Jep Alle skulle tage til le mans mindst en gang i ders liv. Det er fedt.
    Men F1 skulle også være, bare lidt på en anden måde.
    Bliver nød til at prøve det også, men vil så nok kører til Ungarns Grand Prix på Hungaroring. det køres forresten 3/8 i år

• #8   23. feb 2008 Var på SPA i 07´ i bus, løbet og stemmningen var helt i top, men det var sidste gang i bus ihvertfald, så hellere på mc pga trafikken. P.s det MEGET koldt om natten i telt.

• #9   23. feb 2008 Jeg er også ret vild med F1 men har desværre aldrig oplevet det live smiley Hvem holder i med? Jeg har altid været ferrari mand.

• #10   23. feb 2008 Jeg var på SPA banen i Belgien sidste år med en samling gutter og et par duller. Banen er for fed. Organisationen var dog ikke noget at råbe hurra for. Vejret var overraskende godt. Vi var der fra torsdag, hvor der ikke sker meget, men fra fredag er der action stort set hele tide: GP2, minier, træninger, tidskørsler mm. Alt i alt en stor oplevelse på en af de bedste baner i programmet.

• #11   23. feb 2008 Jeg har set en hel del F1-løb og er kæmpe fan(Raikkonen rocks!!!). Jeg vil helt klart anbefale SPA-Franchorchamps i Belgien. Det er den fedeste bane på kalenderen og klart den mest tilskuervenlige af de baner der ligger i nærheden. Og så er der ca 5-10.000 danskere dernede hvert år.

Har selv været der i 2001, 2004, 2005 og 2007. Løbet var desværre pillet af kalenderen i '06, ellers havde jeg helt sikkert også været der dér.

• #12   23. feb 2008 Formel 1 duer sku for vildt.. det bliver så pro at se i år... der er virkelig lagt i ovnen til en spændende serson... godt nok vinder kimi igen men kampen om 2 pladsen bliver da sjov.. haha...

• #13   23. feb 2008 Nu har Hamilton jo nok fået styr på sine rookie nerver og så er han jo i stand til at kører i cirkler om den såkaldte Iceman "Raikkonen" finnen er kun go fordi han sidder i den bedste bil :o)

Kommentér på:
FORMEL 1

Annonce