439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Sparegris Sparegris

Hollandsk bank uden sparegris:

Banken er tilsyneladende bange for at støde de muslimske kunder, der flere gange har klaget over sparegrisen Knorbert, der bliver slagtet efter syv år på bankens hylder. Årsagen til protesterne er, at grisen i islam betragtes som et urent dyr. En kampagne på internettet med den glade sparegris i hovedrollen er også blevet standset af Fortis, der har filialer i Belgien.
kilde: JP

Nu er jeg ellers rimeligt rolig og afbalanceret. Men politisk korrekthed ang. sparegrise?
Det næste bliver vil afskaffelse af julekalender da den favoriserer kristne børn ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sparegris
  • #1   26. feb 2008 - Går de så heller ikke med svineskinds jakker i den bank, he he

• O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 117
    #2   27. feb 2008 De bankfolk er bare ludere. De har garanteret gang i noget forretning med en med mange oliemillioner fra mellemøsten og så har de fået beked på at grisen skal slagtes ellers... Der bliver ikke ro før vi alle ligger med røven i vejret vendt mod Mekka.

• #3   27. feb 2008 O ! øhh.. ja selvfølgelig... I high stake business verdenen handler det om at tjene penge, ikke om at bevare nogle få principper.. Hvis det var min bank og jeg kunne tjene 500 mill ekstra på at sløjfe en lille gris, så var den røget så hurtigt ud at du ikke ville kunne nå at sige Flæskesteg med Brunede Kartofler og Sovs smiley

Fuld ud forståelse for bankledelsen, syntes på alle måder at det var det intelligente valg. Man kan jo altid gå over til et andet dyr, såsom Danske Banks Pondus (Pingvin)

Faktisk vil jeg mene at hvis der er klager fra potentielle kunder over en gris og banken ikke havde fjernet grisen, forsømte banken virkelig sine investorer

• #4   27. feb 2008 Mon ikke man bare skulle overlade til de Hollandske banker, hvilken forholdsregler de vil tage for at sikre en kundeloyalitet???

Personlgt synes jeg også, det er noget pjat, men tror I ARLA bringer Muhammedtagninger i deres personaleavis????

Kommentér på:
Sparegris

Annonce