{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Hjælp har vi en telefon montør her på {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg skal have flyttet min telefon og bredbånd fra et rum til et andet. Cybercity er meget tunge at danse med så jeg tænkte på om der her i netværket var en telefon montør der kunne hjælpe mig.

Jeg tror ike at det er så stort arbejde. Der er ledning ind i det nye rum, men det er fra den tidligere ejers telefon.

Jeg tror at der bare skal flyttes en forbindelse i stikdåsen uden på huset og skiftes et stik det nye rum.

Det vil selvfølgelig blive honoreret.

Skriv venligst direkte til mig hvis du har evner i den retning.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp har vi en telefon montør her på
  • #1   27. feb 2008 Det er ikke Cybercity der er tunge at danse med.
    Det er TDC. Det er deres kobber og det er dem der
    laver det.

    Hvis det er en af de blå dåser skal der nøgle til

    Stikket du har er et monopolskillepunkt og TDC kommer efter dig hvis du piller i noget før det.

    Men det er nemt at lave. Du kobler bare de gamle
    ledninger parrallelt over med de nye og flytter
    boxen ind i det nye rum.


  • #2   27. feb 2008 jeg har tilfældigvis en nøgle der åbner alle tdc kabel bokse...ved ikke om dette kan bruges smiley ??

Kommentér på:
Hjælp har vi en telefon montør her på

Annonce