{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulnarisskade - Nogen som har haft det?
  • #1   18. maj 2021 Ja, det har jeg. Siden 2010 har jeg været under kniven flere gange for diskusprolaps i nakken, 5 gange i alt, 3 gange gik de i forfra i halsen og 2 gange skar de mig op i nakken. Men overvej det kraftigt, træn så meget du nu kan, de muskler der omgiver nakke/rygsøjle skal være stærke, alene det kan gøre en forskel, det er vigtigt at du bliver scannet, bed om en anden læges mening, de kan være meget forskellige.
    Jeg har været igennem utallige behandlinger og operationer, kører stadig mc, men kun hobby. Trods en sport mc, kan jeg sagtens nyde at køre korte ture (20-45) minutter, derefter pause ved vandhul eller hjem igen. Med denne smøre skal du ikke være skræmt, det kan sagtens være forbigående, men kroppen fortæller dig som regel noget om din "tilstand" det er tid til service smiley


  • #2   18. maj 2021 Er det, det samme som tennisalbue?

  • #3   18. maj 2021 Det kan også være karpaltunnelsyndrom, du har smiley

  • #5   19. maj 2021 ved karpaltunnelsyndrom er kun fingrene det går ud over da det er nerven i håndledet ud til fingrene der er i klemme

  • #6   19. maj 2021 Nerven i albuen hos mig, går også til fys, men hvis operationen kommer på tværs er det den vej det går, pause med fysio.

  • Jan C
    Jan C Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #7   27. maj 2021 Få lavet en nerveledningsundersøgelse.
    Ulnaris nerven kan være påvirket på håndledsniveau, på albueniveau og evt på
    Nakkeniveau.


  • #8   2. jun 2021 Jeg har fået udvidet mine nerverodskanaler i nakken, det har hjulpet en del mod spændinger i armene og ud i hænderne, det er langt fra væk, men det gør at maskineriet virker..slidgigt og diskusprolaps gør det så heller ikke bedre, tænk jer om unge mennesker. I min tid som Slagter (slp) var jeg overbevist om at jeg var udødelig og uopslidelig, men mange ture på operationsbordet gør en forskel, pas på jer selv smiley

  • #9   3. jun 2021 Har tid ved håndkirurg den 14 dennes, til undersøgelse, så må vi se hvad det bliver til.

    Fysioterapeuten har snakket en del og ikke rigtigt gjort noget ved mig rent fysisk, hvilket jeg havde håbet på.


  • Jan C
    Jan C Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #10   3. jun 2021 God ide med håndkirurg, så kan han/hun
    Lave klinisk undersøgelse, og tage stilling til en evt nerveledningsundersøgelseB)


  • #11   3. jun 2021 Det er min læge som har henvist mig, og det er ikke blevet bedre siden det startede i påsken.

  • Jan C
    Jan C Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #12   3. jun 2021 Rigtig god ide!!

  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #13   4. jun 2021 Siger bare at en nerveledningsundersøgelse ikke er noget at glæde sig til.

  • #14   5. jun 2021 Martin
    Kan du uddybe det lidt?


  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #15   5. jun 2021 Man får stukket en tyk nål ind i nerveenderne og sendt strøm gennem dem. Man skal være gjort af et specielt stof for at synes om den slags.
    Jeg var pladesmed dengang jeg blev udsat for det, så jeg var egentlig vant til at blive punkteret en gang i mellem, men jeg syntes godt nok ikke den undersøgelse var sjov.


  • #16   5. jun 2021 UBEHAGELIGT!!!.

Kommentér på:
Ulnarisskade - Nogen som har haft det?

Annonce