{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

FCK Tosser i Næstved {{forumTopicSubject}}

Jeg er FCK fan med stort F. Jeg har Guldkort og kommer til alle hjemmekampe, og støtter byens hold i tykt og tyndt, men i dag på Næstved stadion, skammede jeg mig over at være Fck fan.
De IDIOTER som væltede hegnet og gik til angreb på de fredelige næstved tilhængere på den anden side, burde alle som en retsforfølges og straffes så hårdt som over hovedet muligt. ( jeg stod lige ved siden af balladen)
Hvad ligner det at alm. familier, med mindre børn føler sig truet i en sådanne grad at de flygter ind på banen!!!!
De IDIOTER der var involverede i dette voldsorige, burde holde sig langt væk fra alt der har med sport at gøre, og melde sig til et anger-manegment kursus, eller også bare drukne sig selv.
Vi ægte FCK fans vil i hvert tilfælde gerne være helt fri for dem.

BLIV VÆK HVIS I VIL SLÅS, og lad os andre se, og nyde fodbolden i fred og fordragelighed.
Hilsen
En Fck fan der skammer sig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FCK Tosser i Næstved
  • #1   8. mar 2008 Hej Carsten.
    De tosser er jo ikke FCK fans....de er bare nogle idioter som bruger fodbold som en dårlig undskyldning for at te`sig tosset.
    Synes ikke du har noget at skamme dig over,det er dig der er en FCK fan....og ikke de spassere.
    Er selv OB fan,og tro mig; der er også sådan nogle idioter der.....desværre.
    KIM.

• #2   8. mar 2008 PS;
    Og helt enig; der burde straffes hårdere for sådan noget lort.

• #4   9. mar 2008 straffen skal være ikke nogen fck fans til resten af kampene sæsonen ud.
    men det er klart de ike kan styre sig når de kommer ud hvor man server regtigt øl istedet for det tynde pis de servere i parken.

• #5   9. mar 2008 Godaften Carsten.

Holder selv med BIF, selvom det ikke lige spiller for dem nu.
    Har set billeder af balladen på ekstra bladets hjemmeside, og hørt at af alle dem der var med i balladen, var der ingen af dem der bar så meget som et (undskyld mig( F(U)CK halstørlæde.

Som fodbold fans skal vi have lov at råbe af hinanden, men de idioter der bruger fodbold som en undskyldning for at slås med hinanden og uskyldige fædre skulle virkelig straffes på bedst mulig måde.

Kommentér på:
FCK Tosser i Næstved

Annonce