{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Hjælp til Maskin eksamensprojekt ;) {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge (Piger) Sidder her og skal lave et eksamensprojekt i faget maskin, men problemet er jeg skal finde på et produkt eller noget som jeg kan, arbejde med eller forbedre. Altså det jeg vil høre er, er der noget specielt på jeres arbejdsplads eller i dagligdagen, som irritere dig, eller hvor i tænker, hvis jeg nu havde det, ville det være meget nemmere? Det kan være indenfor alle kategorier. Tak Tak.. ville være stor hjælp... Vi arbejder meget gerne samme med en virksomhed, hvis vi skal forbedre en udvikling der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Maskin eksamensprojekt ;)
  • #1   11. mar 2008 Off-Topic

• #2   11. mar 2008 Karsten L - Jo tak smiley

Ellers god jagt Ricco..

• #3   11. mar 2008 sorry med off topic...

• #4   11. mar 2008 Har lavet noget tilsvarende på 3. års HTX, hvor vi lavede en motorcykellift, som både hævede arbejdsstillingen og løftede baghjulet på motorcyklen - et produkt rettet mod værksteder.

Hvis du overvejer noget lignende, kan jeg måske finde nogle arbejdstegninger frem.

• #5   11. mar 2008 På 2 års HTX lavede jeg og en kammerat en totaktsudstødning som sparer benzin. vi vandt førstepræmie i "Unge Forskere" danmarksfinale 2007, fik fjerdeplads til europamesterskaberne i Valencia. og skal til VM i Usa til Maj.

lad være med at begrænse dig selv til "dagligdagsproblemer". man kan sagtens forbedre noget gammel teknik, og have det sjovt imens!

• #6   11. mar 2008 På mit job mangler vi en maskine/anordning som kan presse lange kraftige nagler ud, på værktøjsophæng på teleskoplæssere. Har ikke lige målene men ca 800mm lange og ø80mm rustne aksler, der sidder MEGET fast.Er tit nødvendigt at trække 20 tons og varme ophænget op og slå på enden af naglen (ikke direkte selvfølgelig men på en mindre påsvejset aksel) med en forhammer. Kunne forestille mig et system som man samler op med selve læsseren, som så har en meget kraftig konstruktion, der kan holde imod den hydrauliske donkraft der så skulle presse med ca 60 ton?? Var det noget?

Kommentér på:
Hjælp til Maskin eksamensprojekt ;)

Annonce