{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mohamed Krise?
  • #1   13. mar 2008 Sys det er åndsvagt..

• #2   13. mar 2008 ja de er nok ikke de hurtigste knallerter på havnen..

dumme mennesker laver dumme ting. !

• #3   13. mar 2008 Fuck em all !!!! der vil altid være ekstremer på begge sider af hegnet, lad dem skændes og slås og lad så os andre leve i fred og fordragelighed med hinanden !!!!!

• #4   13. mar 2008 Ja man er sku ikke den stiveste pik i saunaen når man render rundt og brænder flag af hvem fanden bliver så krænket, jeg har sku ikke tegnet en mand med en bombe i turbannen, men jeg bliver satme gal når nogen bliver så fanatisk at de brænder vores flag.

• #5   13. mar 2008 Det er et stykke stof som tilfældigvis er rødt og hvidt, husk at holde tingene i rette perspektiv !!! ligesom det kun var streger med blyant på et stykke papir....

Ingen kan komme til skade ved nogle af delene, medmindre der er nogle som reagerer tåbeligt på det og lader sig provokerer..... rette perspektiv, meget vigtigt

Kim.

• #6   13. mar 2008 det er en kamp uden lige.. håber, at tingene snart falder til ro..

• #8   13. mar 2008 lad dem dog brænde flag af alt det de vil . hvad betyder det lige !!. ikke en skid .
    og smart at pressen idag pumper en historie op med unge i hæren der skal lære at repektere og ære det danske flag noget mere .
    dette land er fuld af gamle nisser som sætter kongehuset og det danske flag op på en pedistal . come on mand . vi lever i et legoland her i dk .

• #9   13. mar 2008 Lars ( Hørning )
    bruger osse altid det ordsprog. mega genialt

• #10   13. mar 2008 Sidste gang de gik amok med at boycutte danske varer kostede en liter mælk pludselig 7.75 kr. hos købmanden plus fyringer rundt omkring hos arla...
    Håber snart at tingene stopper snart... det er både for begge parter.......

jeg synes, at det er forkert, at ham tegneren nu skal leve under jorden resten af livet på grund af hans dumme handlinger.. at spilde sådan et liv på det, og skabe så store konflikter er dumt.........

Man lever kun en gang, så skal man da se, at nyde sine dage, når vi dansker lever i et godt fundament samfund, så skal vi da nyde det.

• #11   13. mar 2008 Danmarks-Samfundet, som har lavet en guide i hvordan man bruger Dannebrog i Danmark. Anbefaler følgende...

<b>Et udtjent Dannebrogsfl ag skal brændes - enten på
    et privat bål eller gennem en aff aldshåndtering, der
    sendes til forbrænding.</b>

Jeg har ingen problemer med at de brænder vores flag... :o)

• #12   13. mar 2008 Jeg er skam helt eni med jer men det gør mig pisse sur når di begynder
    at overveje om vi skal ha lavet om på det med en så fri ydringsfrihed som vi har nu..det kan f...me ik være ok......

• #13   13. mar 2008 Ingen kan komme til skade ???
    Så vidt jeg ved, så var det planlagt at myrde tegneren ...
    Og der bliver sagt på børne-tv !! at de vil dræbe danskerne.....

Så jeg ved ikke rigtig om hvem der krænker hvem.....

Hvis nogen havde brændt det amerikanske flag, så havde Bush sendt tropperne ind smiley

• #14   13. mar 2008 J. (Sydsjælland) .
    har osse set det med børne tv.
    det er jo hjerne vask!

• #15   13. mar 2008 Nåhr ja. Nu er Bush jo også den stiveste knallert i saunaen..... eller.... noget

• #16   13. mar 2008 Det var ironi, Bademester..... smiley

• #17   13. mar 2008 Jeg hørte da i tv2 nyhederne at den nye muhammed krise ville koste 8-10 Arla medarbejdere livet. smiley men ud over det er jeg bare ved at være godt træt af religion og det gælder dem alle. De ender alle i splid med andre og mener de er bedre mennesker end mig og det kan jeg sku ikke bruge til så meget.

• #18   13. mar 2008 Ja det nemmeste er at være ligeglad med hvordan der bliver trampet på vores demokrati af nogle fanatikere men det jeg ikke bryder mig om er at der bliver svaret igen på den måde fordi de føler sig krænket over en tegning skal men sku ikke true en med at dræbe et eller flere mennesker det er der intet der kan retfærdig gøre.

• #19   13. mar 2008 J. (Sydsjælland) .

Nej ingen kan komme til skade, MEDMINDRE at nogle overreagerer eller lader sig provokerer.... Iflg min mening er det da kun "små" mennesker der lader sig provokerer af så simple og fjogede handlinger, og dermed mener jeg tegninger og flag afbrænding.... og lur mig om der ikke skulle være en journalist eller to som har et flag med i tasken på rejsen til mellemøsten som de kan dele ud til lokalbefolkningenfor at få en god historie med hjem... op i røven med at det er løgn, bare det sælger

Kim.

• #20   13. mar 2008 Tja, så er der jo også beskæftigelse på flag fabrikken.............

• #21   13. mar 2008 Mike P [Viborg] .
    Gad vide hvor de får de danske flag når de nu boykotter danske vare. smiley

• #22   13. mar 2008 Men prøv at tænk over at dem der er så sure, bor i lande hvor der er pisse godt vejr 10 måneder om året, send en stak motorcykler ned til dem så de kan bruge tiden fornuftigt, det er sku da sjovere at brænde dæk afpå den fede måde.

• #23   13. mar 2008 Lige min tanke, vi bytter da bare område smiley med os tager vi så vores cykler, vores veluddanedde nøgne kvinder, vores sprut og vores ytringsfrihed, vores økonomi, for ikke at glemme gris, man må ikke glemme gris til en god grillfest

Så er der ingen bøvl og vi kan køre det meste af året, dobbelt op på bonus

Kim.

• #24   13. mar 2008 Forresten, glem økonomien, den er vist ikke noget at prale med i tiden smiley

• #26   13. mar 2008 Lars! Ja det er der da noget om....

• #27   13. mar 2008 Jeg er sgu også ligeglad med om de brænder flaget, men trusler om terror og at der overvejes at ændre ytringsfriheden, pisser mig af....
    Vi skal ikke ændre vores lovgivning fordi andre siger det.

Det er tegninger for fanden da :-)...slap dog af !!
    Det er ikke værd at slå ihjel over....

Peace all over, medmennesker/motorcyklister.....over and out herfra smiley

• #28   13. mar 2008 Hvem er Muhammed?

• #29   13. mar 2008 At have en pædofil masse morder som sin profet.. siger vel alt om de mennesker.. her lidt om hans seksuelle tilbøjeligheder...

Men et halvt års tid efter udvandringen til Mekka var Aisha blevet ni år. En dag, hun gyngede udenfor med sine veninder, kom hendes mor og hentede hende og fik hendes ansigt vasket. Håret, der nåede til øreflipperne, blev redt, og så blev hun pyntet. Derefter gik de sammen ind til den gæst, der var ankommet. Det var Muhammed.

Aisha blev sat på hans skød. Han lugtede af moskus og ambra. Vielsesordene blev fremsagt, og Muhammed kunne tage hende og hendes dukker med sig og endelig gennemføre brylluppet fuldt ud. Aisha var den første jomfru, Muhammed giftede sig med.

Fra Kåre Bluitgens »»Koranen og profeten Muhammeds liv«, der udsendes 24. januar af GB-forlagene.

(link fjernet)

Og her lidt om hans gerninger....

Men profeten har beordret og selv overværet halshugning af 500 jøder på en dag, fordi de ikke makkede ret og omvendte sig til islam, og han bestilte mord på sine modstandere endda på en stakkels kvindelig digter og koranen er hans eget værk.

Læs og forstå.. så tal/skriv..
    Mvh

• #30   13. mar 2008 For at sætte religion lidt i perspektiv...
    ca.90% af alle udkæmpede krige, til dato, tager udgangspunkt i religiøse konflikter.
    Der bliver nok ikke fred foreløbig... Desværre, så længe de religiøse har en gud til at tage ansvaret for deres gerninger, bliver det nok ikke anderledes....
    Tror jeg køber en ny mc i år, i guds navn... Så har han ansvaret hvis jeg kører galt og slår en hel familie ihjel......
    Det må jo være ham, den altseende og vidende der har ansvaret....
    Så bliver færdselsloven overflødig.... fedt...... kører 300 så...

Ses derude....

• #32   13. mar 2008 Henrik (Aalborg)...Det er lige mine ord ....

• #33   13. mar 2008 Synes det er løbet helt af sporet. Det er forhelvede da bare tegninger. Ifølge koranen må men ganske rigtigt ikke tegne muhammed men den regel kan da kun gælde for muslimer eller hva? De retter sig jo heller ikke efter hvad der bliver sagt i andre religioner.
    Jeg tror vi skal passe godt på med hvor meget magt islam efterhånden har fået verden over. Ellers ser det helt anderledes ud når vores børnebørn bliver voksne. (hvis de får lov)

• #34   13. mar 2008 Findes der andre guder end Honda ?

• #35   14. mar 2008 Wuhuuu... Ynglings debat smiley

Nej.. At de brænder det danske flag af, er da en hån mod vores land.. afgjort.. men mere en hån givet end en hån modtaget..

At de boycutter de danske varer er helt fint med mig, det er deres ret, og en fornuftig måde at vise sin utilfredshed.. Hvis Iran eksporterede motorcykler hvor mange her ville så købe dem?

Jeg kan godt forstå at de bliver vrede, problemet er bare at folk kun hører ham der råber højest, og det er så som regel den mest ekstreme... være det politik, religion eller grønthandler (4 pærer for tyvedfssdf, Prisen må vi sgu aldrig høre :))

Ak og ve.. Vi skal alle være her på denne jord, problemet er bare de få individer som mener at de skal bestemme hvordan...

• #36   14. mar 2008 Jeg opfatter også fanatikere som tåber, men når så andre fanatikere i en en tåbelig opfattelse af, hvad ytringsfrihed er beregnet til, benytter samme til at provokere tåber....så må man sgu da forvente, at der sker noget tåbeligt!!!!

De tegninger provokerer den lille mand, der tror. Om hans tro er afsporet eller ej er ligegyldigt - han har også ret til at ytre sine holdninger lige så tåbeligt som vi ytrer vores - og han har ret til at vælge, hvilke varer han køber.

Hvad flag og boycot angår, ligger ARLA helt som den danske presse har redt!

• #37   14. mar 2008 Stakkels stakkels Arla, det er jo en lille og undseelig virksomhed som knap kan holde skindet på næsen i forvejen !!! tværtimod har de udbyttet på Danskernes/vores økonomi så længe at det er direkte klamt, samt kvast og udnyttet den enkle mælkebonde og presset ham til sidste dråbe blod i jagten på billig mælk som de så kan sælge til danskebørnefamillier til overpris.... jeg syntes sgu mere de minder om et stort og fælt olieimperie.....

Tror nok de har råd til en lille krise !!! men jeg har dog ondt af de stakler som mister deres job på denne konto, de er uden skyld det er ganske vidst!!!!

Kim....

• #38   14. mar 2008 Stop alt udlandsbistand til dem der håner det danske folk...

Kommentér på:
Mohamed Krise?

Annonce