{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Hvem har såån en YOU-SEE boks ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en i sidste uge, med 4 favorit kanaler. Det var egentlig kun for at få Motors-TV og Eurosport 2 at jeg valgte den.
Men for ind helvede, hvor går det bare sindsygt langsomt. Bare det at skifte op igennem alle kanalerne tager en helveds tid. Menuerne, jamen det går bare endnu langsommere.
Den minder mig om en gammel langsom sattelit modtager. Og så husker den jo så smart hvor mange gange man har trykket. Så når man febrilsk sidder og trykker for at lortet skal skifte kanal. Ja så skifter den støt og roligt alle de gange man har trykket.

Holda kæft jeg er pissed, det kan sku' da ikke passe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har såån en YOU-SEE boks ?
  • #1   17. mar 2008 ...?!?.... jo TDC der yder servicen.. så hvordan havde du tænkt dig at det skulle gå andet en laaaaangsomt..?! smiley

• #2   17. mar 2008 HMM jeg overvejede også at få en... men det kunne da godt være det er bedre med en parabol!

• #3   17. mar 2008 Jeg har en Zaptor, og det går da også jævnt langsomt med at skifte kanaler, men ikke noget, der generer mig. Til gengæld er billedet næsten uendeligt meget bedre, især når det kommer på projektoren og dermed en 96" skærm.

Dog vil jeg anbefale folk at vente lidt med at købe, da både YouSee og Stofa lige har nogle børnesygdomme, der skal overkommes inden det bliver helt godt.

• #4   17. mar 2008 Købte selvsamme boks for at få hd-kanaler, men ligesom dig blev jeg møg sur og skuffet over hvor ringe den boks i virkeligheden er. Man skulle tro at det var en proto-type, og ihvertfald ikke et produkt, som er klar til at blive sendt ud til forbrugere!!

For det første er den langsom både i menuer og til at skifte kanaler.
    For det andet fungerer Favoritsystemet ad helvede til, man skal gå igennem alle kanalerne..
    For det tredje (og det værste) kan den ikke skalere billedet til fuldskærm på min helt nye samsungskærm (boksen er også lavet af samsung btw), så der er sorte bjælker foroven og neden samt i siderne når den tilsluttes via hdmi kablet.. -> uacceptabelt!!

Efter 6 forsøg er det lykkedes at få den sendt tilbage til yousee for en refunderering. Alle andre burde gøre det samme!

• #7   17. mar 2008 Der kommer en software release inden 14 dage som fixer de problemer du nævner, samt et par andre småproblemer. Spørg hvis ellers der noget i vil vide. Vi er nemlig så flinke og hurtige her hos YouSee, modsat hvad stephan (kolding) siger smiley

• #9   17. mar 2008 Nå det lyder sku' da godt Martin. For det her går bare for langsomt.

• #10   17. mar 2008 Joo for hunde. Jeg slukkede for den, trak kablerne ud, genstartede den, så booted den og vupti. Nu går det meget meget hurigere når man zapper. Menuerne er også blevet hurtigere at gå igennem. Og den reagerere meget hurtigere på tosse kæppen...

• #11   17. mar 2008 Synes det mest trælse er at, den nogengange låser billedet, eller helt slår fra. Med den hurtige 5 minuters opstart til følge....

Til TDCs forsvar skal det vel porienteres at, de ikke selv laver hardwaren. Men producenterne af disse bliver forhåbentlig også klogere og bedre.

Kommentér på:
Hvem har såån en YOU-SEE boks ?

Annonce