Hvem har såån en YOU-SEE boks ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået en i sidste uge, med 4 favorit kanaler. Det var egentlig kun for at få Motors-TV og Eurosport 2 at jeg valgte den.
Men for ind helvede, hvor går det bare sindsygt langsomt. Bare det at skifte op igennem alle kanalerne tager en helveds tid. Menuerne, jamen det går bare endnu langsommere.
Den minder mig om en gammel langsom sattelit modtager. Og så husker den jo så smart hvor mange gange man har trykket. Så når man febrilsk sidder og trykker for at lortet skal skifte kanal. Ja så skifter den støt og roligt alle de gange man har trykket.
Holda kæft jeg er pissed, det kan sku' da ikke passe.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 331
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 83
Dog vil jeg anbefale folk at vente lidt med at købe, da både YouSee og Stofa lige har nogle børnesygdomme, der skal overkommes inden det bliver helt godt.
aug 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 7
For det første er den langsom både i menuer og til at skifte kanaler.
For det andet fungerer Favoritsystemet ad helvede til, man skal gå igennem alle kanalerne..
For det tredje (og det værste) kan den ikke skalere billedet til fuldskærm på min helt nye samsungskærm (boksen er også lavet af samsung btw), så der er sorte bjælker foroven og neden samt i siderne når den tilsluttes via hdmi kablet.. -> uacceptabelt!!
Efter 6 forsøg er det lykkedes at få den sendt tilbage til yousee for en refunderering. Alle andre burde gøre det samme!
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 10 Svar: 29
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.277
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.277
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 850
Til TDCs forsvar skal det vel porienteres at, de ikke selv laver hardwaren. Men producenterne af disse bliver forhåbentlig også klogere og bedre.
Hvem har såån en YOU-SEE boks ?