604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hvad ser du frem til ? Hvad ser du frem til ?

- Andet end selvfølgelig - et dejligt mc-vejr smiley

- Noget I/du glæder jer til i nær fremtid ?

- For os der har været til den "ene" påskefrokost, og som har en halv dag endnu, kunne det være hyggeligt at få nogle goé fortællinger, at få tiden til at gå med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ser du frem til ?
  • #1   24. mar 2008 til jeg vinder i lotto..

der går bare laaaang tid, for jeg spiller slet ikke lotto :oD

• #2   24. mar 2008 ja jeg håber så indeligt at der kommer en og køber min cykel.. så jeg kan få en anden ...
    jeg er brændt varm på en suzuki gsf 600 bandit eller en gsx-f 600 .
    jeg kigger flere gange om dagen om der skulle være beskeder på min gamle cykel men ak nej ........ jeg kan snart ikke vente mere ....

• #3   24. mar 2008 Jeg ser frem til at få min mc hjem fra vinterhi, og indvie min nye garage. Tænker det skal være lidt af en tøsegarage - et lille modspil til alle drengegaragerne ;o)

• #5   24. mar 2008 At få de sidste ting tilbage til MC'en, så den kan blive helt samlet! Glæder mig til at se resultatet af vinterens arbejde! smiley

• #6   24. mar 2008 at det bliver ordlnigt være til at køre i.
    skive beahparty

• #7   24. mar 2008 Jeg glæder mig bare til at få min FØRSTE mc:-) En gsx650f.
    Som skulle lande ved importøren her på onsdag. Og samtidig skal jeg sidde og lave en fagprøve i forb. med min udd. Prøv li og spørg om det er svært at koncentrere sig, når man ved der er en ny mc på vej:-)

• #8   24. mar 2008 At få en tilbage melding fra en jobsamtale. Hvis jeg får det, så står den nok på ny mc i 2008.

• #9   24. mar 2008 Jeg glæder mig til at min kone skal føde. Forhåbentlig om meget kort tid. Glæder mig også til at modtage mine nye Titax greb fra England, men den oplevelse kan nok ikke helt måle sig med den førstnævnte...

• #10   24. mar 2008 Jeg glæder mig til at eksamen i afsætningsøkonomi er overstået på torsdag.. Ja i det hele taget til at 4. semester er overstået, og en af de få fordele ved at gå på universitetet dukker op: to måneders sommerferie smiley

Der ud over glæder jeg mig også til et bedre mc-vejr, for når det kommer ska jeg nemlig ned og hente min første (og nye) mc - en Suzuki Bandit smiley

• #11   24. mar 2008 HAHA Christian D, fortæl mig om det smiley
    ugen før jeg fik min cykel forløb således:

TIRSDAG: eksamen -som SKULLE bestås for at fortsætte på uddannelsen
    ONSDAG: start på nyt studiejob (som kassedame i BILKA) -satme mange ting at huske fra starten af!
    TORSDAG: formiddag: køreprøve, eftermiddag: 2. dag på nyt job -endnu mere man skal lære!
    FREDAG: Min første og sprit nye bike skal hentes, altså selvfølgelig forudsat at køreprøven var bestået !!!

PYYHA! får helt sved på panden bare af at tænke på det!
    Jeg kan da lige fortælle at eksamen gik (nogen lunde ok), køreprøven bestået uden nogen kommentare/bemærkninger og biken blev hentet i hus!!! smiley :D smiley

• #12   24. mar 2008 at jeg får geden hjem fredag så jeg kan få sat de nye strumper på og komme ud og prøve den efter der er kommet powercommander og kn filter på c",)

• #13   24. mar 2008 Så glæder jeg mig forresten til at få nogle km på tælleren på min nye bedste ven!! de 520km som der er nu, er lissom ikke nok efter min mening!! smiley

• #14   24. mar 2008 Hehe ja så kender du til det. Kan overhovedet ikke motivere mig selv,hehe. Men har nu også til den 16. april. Men ved bar eta når jeg først har fået den, blir der squ nok ik meget tid til opgaven,hehe

• #15   24. mar 2008 Glæder mig til at få solgt min marauder. Så skal jeg ud og se på en SVèr og så kommer solen. Jubii. Skal nok også have nyt job så det bliver også spændende. Ha en go dag trods lortevejret

• #16   24. mar 2008 ja går og venter på mine skjolde og tank og div ting kommer tilbage fra autolakøren som bliver ved med at udskyde det :S
    Men set fra den positive side har han sat klistermærker på så nu mangler den bare klarlak, og desuden går jeg nok heller ikk glip af kørslen pga. det dårlige vejr.

• #17   24. mar 2008 - Optimismen får skí lige et godt skub opad, når I nævner alle disse dejlige ting :-))

- Jeg er i gang med en ny uddannelse og bare det, at få lov til at have en "arbejdsdag" fra 8.15 til 13.40, får mig til at se frem til det hver dag smiley

• #18   24. mar 2008 Helle - Du er så en af dem der ikk har en helvedes masse læsning til næste "skoledag"? Gad godt det var mig smiley Har altid en masse der ska læses i engelske lærebøger smiley

• #19   24. mar 2008 På kort sigt glæder jeg mig til at min forkølelse forsvinder :O)

På lidt længere sigt glæder jeg mig til at min datter når de magiske 135cm, så hun igen kan tage på tøsecruisertur til havnen og spise is..

• #20   24. mar 2008 jeg glæder mig at den 5 april for der fylder jeg 18.. og endnu mere den 7 april for der skal jeg til køreprøve..

• #21   24. mar 2008 *Stenskrog* - JEP - .... right said ........... ;-))

• #23   24. mar 2008 Jeg glæder mig til at lære min lille datter på en mrd bedre og kende;-),og til at få mit projekt færdigt så jeg kan komme ud og rulle

• #24   24. mar 2008 Til at få mine dele tilbage fra maler og sat på cyklen, sammen med mine nye Rizoma håndtag, Titax greb, Oberon fodhvilere og Bi-Xenon.... smiley

Så pt. er vejret slet ikke så slemt, da cyklen jo alligevel ikke kan komme ud! smiley

• #25   24. mar 2008 Glæder mig som alle andre, til lidt bedre mc-vejr.. Starter desuden nyt arbejde, d. 1 april.. Arbejdstider: 7.30-15.30.. istedet for 8.00-17.30 = Muligheder for at køre lidt når der er sol på himlen.. smiley

Kommentér på:
Hvad ser du frem til ?

Annonce