873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Køb vis MCG Køb vis MCG

Hvad gør i andre når i køber vare af andre her på galleriet, hvis I altså ikke lige får de vare I har betalt for via net bank?

Jeg har købt og betalt for fire pakker skruger samt 65 kr i forsendelse, og efterfølgende medtaget flere dårlige undskyldninger om, hvorfor sælger ikke lige har kunnet nå på posthuset. Pisse surt at rende på den slaks narehatte her på galleriet.

Nogen gode forslag til opfølgning på sådanne medlemmer her på galleriet.

Handlen og overførelsen af pengene blev foretaget d. 9. marts. Så han har sgu da haft tid nok.

Mvh Per T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb vis MCG
  • #1   29. mar 2008 Kør forbi og spark ham i nosserne........ og husk sikkerhedssko ......

Det er vel rimeligt . .. . . .

• #2   29. mar 2008 jeg savner stadig en funktion hvor man kan "rate" køber og sælger så man slipper for de dårlige købere og sælgere.

• #3   29. mar 2008 Har du fået det du betalte for nu ? og ja det er da bare at komme ned på posthuset og sende det så snart pengene er modtaget hvor svært kan det være

• #4   29. mar 2008 efterhånden på tide med at der bliver oprettet en "Shit-list" her på galleriet, hvor mcg-brugere som ikke overholder køb/salgsaftaler kan blive noteret på til advarsel for andre brugere.

• #5   29. mar 2008 Jeppe. Det ender det også med. Men kun ved lejlighed. Sælger bor lidt langt væk.

RR. Ja det ville være godt med en sådan fungtion. Men det burde ikke være nødvendigt herinde.

Michael. Svært??? nej vel? men nogen er det åbentbart sværer for end andre. Jeg har eller gjort en del handler herind, og eller været rigtig godt tilfreds.

Hayabosa & Carsten. Jeg kunne jo også bare svine grisen til herinde, men så resiker jeg jo bare at blive lukket ude af systemet. Og det vil jeg ikke undvære.

• #6   29. mar 2008 Per,,

det er ikke min hensigt at en dårlig køber/sælger skal svines til, Men at der skal oprettes en slags liste, hvor folk med dårlig handelsetik bliver skrevet op, til advarsel for andre

• #7   29. mar 2008 hvor i landet befinder denne person sig, der er sikkert nogen der gerne vil hjælpe.................

vejret er jo ikke til andet.

• #9   29. mar 2008 det er så dårligt det der . jeg har selv for ikke så længe siden måtte lave et tilsvarende indlæg .
    jeg kan som info sige at det hjalp gevaldigt på farten hos modparten .
    bare surt det skal dertil .

• #10   29. mar 2008 Præsi. Dårligt?? ja også i den grad. Men vent og se om ikke den ender som en ren klassikker. "Jeg har sendt så det må være gået tabt i posten"

Skulle ikke undre mig smiley

Men som sagen står, så skal det alligevel ikke få mig til at midste tilliden til andre herinde.

• #11   29. mar 2008 Jeg har handlet en del blandede stumper.. Og det har gået godt stort set hvergang, dog var der en enkelt gang, hvor jeg havde lidt problemer med at komme på posthuset.. Det værste er faktisk at postdk har fjernet efterkrav, så det fjerner den trykhed man før.

Så jeg plejer helst at ville sælge pr. fremmøde.

Men et rating system til brug i markedet, ville være super!

Mvh
    Michael

Men hvornår har admins sidst lyttet til et ønske?

• #12   29. mar 2008 Men hvornår har admins sidst lyttet til et ønske?

admins har ikke noget at skulle ha` sagt mht de ting .
    ihvertfald ikke hvis du mener hjælpeadmin`s .

• #13   29. mar 2008 jeg har lavet flere handler herinde både købt og solgt. alle gange har det gået helt uden problemer. jeg mener det er folks moral der er noget galt med hvis man "snyder" andre på denne måde. men ja en oversigt med rate på ens profil ville helt sikkert være en god ide....

• #14   29. mar 2008 hvis man sælger.. SÅ SÆLGER man hvor svært kan det være! og så se at få sendt de dele afsted altså... jeg må sige er det i dk kører jeg gerne efter det hvis det er jeg har købt noget!

i dit tilfælde ville jeg aflægge vedkommende et besøg, hvis det er for svært at levere det med posten så er det satme let for vedkommende at man henter det!

• #15   29. mar 2008 Har også handlet med folk flere gange herinde. og hver handel er gået godt.

Jeg har også sagt nej til handler herinde.

Man er altid to om at handle,og man skal være sikker på, hvad man gør, og erkende, at der i privat handel altid er risici.

Sitets regler forbyder udhængning - det synes jeg er OK. Man kan hurtigt lave noget rigtig skidt, og enhver tvist har to parter mindst.

Kan kun opfordre til at en første forudætning for al handel er at al anonymitet mellem parterne ophæves!

Dernæst skal man tale sammen - helst ansigt til ansigt.

Og - så vil man af og til føle sig tryg, og blive tørret alligevel - det er vilkårene i al privat handel. Det er smadderirriterende, men det er et "fact of life"

• #16   29. mar 2008 knud fin tale der . tror nu nok de fleste kender risikoen . dog regner man jo ikke med at blive tørret på en side hvor man færdes dagligt og hvor der er en vis "respekt" over for hinanden .

men derfor kunne man jo godt lave et system der gav de handlene karakter .ikke sandt .

• #17   29. mar 2008 Det burde kunne lade sig gøre at lave karakter system. Qxl har da et sådan.

• #18   29. mar 2008 Skridt prygl ..... i ført sikkerhedssko......

Der er jo ingen forskel på tyveri og dette som er forklaret her..... og hvis man stjæler .. så er opskriften efter min mening at tyven skal have mange skridt spark og prygl ... det er vel kun rimeligt, intet andet kan vel komme på tale eller hvad......

• #19   29. mar 2008 Jeg er helt ening med stort set alle synspunkter.

Og Jeppe, jeg er enig i at der jo faktisk er tale om det rene tyverri. Men jeg gidder sug egentligt ikke slå på en anden person, der er så svagt stillet, at man gør sig dirikte skyldig i tyverri af sølle 265 kr.

Knud. Jeg er også meget enig med dig -Kan kun opfordre til at en første forudætning for al handel er at al anonymitet mellem parterne ophæves!
    Dernæst skal man tale sammen - helst ansigt til ansigt- Men jeg vælger som udgangspunkt altid, at have tillid til andre menesker. Og heldigvis kan jeg stå inde for, at alle de andre handler jeg har gjort her på galleriet har udelukkende været med ordentlige folk.

Michael. -Men et rating system til brug i markedet, ville være super!- Jeg er helt enig, men også ærgelig over at det skulle vise sig nødvendigt smiley

Mvh Per T

• #20   29. mar 2008 Per.....

Du ved hvad jeg mener................. er jeg sikker på ..........

: )

mvh

• #21   29. mar 2008 Jeppe. Jo da C",)

• #22   29. mar 2008 Tyveri.

Læg gerne et hint til offentlig beskuelse.

Ikke med navn naturligvis men med tydelige pejlinger så alle kan regne ud, hvem bedrageren er..

KNUD:
    Det politisk korrekte shit (tale) du fyrer af er TOTALT ubrugeligt for Per T -Og os andre. Du har da ret men stadig er det som tyveri, at snyde andre for deres penge. Der burde dog være en vis respekt for brugere herinde blandt ligesindede.

mener jeg..

• #23   29. mar 2008 Host host er der en virus...
    "Bad standing" på Mcg... Kan ens liv så blive mere sølle..

• #24   29. mar 2008 hov . jeg sletter altså lige mit indlæg . ellers ryger JEG bare i bad standing hos vores haère .

• #25   29. mar 2008 :-D.

• #26   29. mar 2008 Sørme så.. Der er en... Det er godt nok billigt.. Betaler for en og får ingen.. Dagens tilbud...

• #27   29. mar 2008 He he he ja så sletter jeg altså også mit,ellers er der ingen der fatter hat af jag skrev "host"og så bliver jeg valgt til landsbytossen :-))

• #28   29. mar 2008 K2

Hvad så med os andre.............

• #29   30. mar 2008 K2. Send også gerne en pm til mig.

Jeg havde også noget kørende med svindleren.
    Så vidt jeg husker kørte han i en fighter klub, ikke sandt??

• #30   30. mar 2008 Hehe. Nogen som vil købe kåbeskruer?

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=23769

• #31   1. apr 2008 Her er så enden på historien, som jeg syntes I har krav på.
    Mit råd til alle herinde - grundet at der er brodne kar blandt os her på galleriet, så mist ikke tilliden til andre. Vi skal blive ved med at kunne arbejde sammen på en ærlig måde om vores alles store interesse MC'er

Sendte sælger mit mobil nummer, så han kunne give mig en forklaring.
    Sælger ringer og beklager meget, og mener at jeg skal have det med posten fredag.
    Intet kommer frem, og jeg skriver igen.
    Mandag lover han smiley Jeg ved næsten ikke om jeg skal dø af grin.
    Mandag kommer pakken langt om længe....................... men kun med to pakker skruer, og ikke fire som jeg havde betalt for.

Skriver til han igen med følgende besked:

Det kører virkeligt godt for dig smiley
    betal for 4 pakker og få to, er det der er dit salgs motto her på mcg?
    Og den en pakke mangler der endda en skive smiley Skovl !
    Det du tilsyneladende har mest af, er beklagelser og dårlige undskyldninger.

Han svare følgende:

Sorry MR. PERFEKT
    jeg har overført de sidste 100 kr på din konto.. gider sku ikke mere bøvl med dig, gammel fjols..

Mvh Lars

Nu er det så lige jeg ikke forstår en skid af, hvad det er der gør folk til et fjols smiley

Slår mig stadig på lårene af grin smiley

Mvh Per T

• #32   1. apr 2008 Per...

Som jeg læser og har forstået hele denne tråd, så er der kun en spasser her og det er manden der ikke overholder sine aftaler ,og samtidig sælger halve pakker med skruer...... hmmmmmm mon ik han har en skrue løs .....

mvh

• #33   1. apr 2008 Jeppe J. Go' griner

Kommentér på:
Køb vis MCG

Annonce