{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har erhvervet mig en sådan lille fin en , men ved at der solgt lidt som 50 ccm , min er en 125 ccm fra 2015 , hvor mange er der solgt i Danmark for jeg har aldrig før set en tilsalg eller synes jeg kan finde hvem der har solgt dem
Jeg kan finde få i Tyskland tilsalg men de fleste ser lidt gennem banket ud
Hvad jeg har kunnet finde er den ret sjælden som 125 ccm i Danmark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp søges
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #1   14. aug 2022 Måske ville det være nemmere hvis vi vidste noget om mærke og model. smiley

    Jeg kan ikke læse det på billedet.


  • #2   14. aug 2022 Der står ovenover billedet, at det er en Skyteam Ace 125 smiley

  • #3   14. aug 2022 Du kan slå nummerplade/stelnummer op her
    https://www.nummerplade.net/
    Så klikker du på statistik, og kan se hvor mange der er indregistreret. Mit gæt er, at det er under 10.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #4   14. aug 2022 #2 - Det er flere år siden jeg kunne læse den slags mikro bogstaver på min tlf skærm. Zoom virker, men så er det utydeligt. smiley

  • #5   14. aug 2022 #4 Jeg skulle også pudse brillerne godt før jeg kunne se det smiley

  • #6   14. aug 2022 Tak for hjælpen Jesper , der er 2 indregistreret eller der har været indregistreret i Danmark kan jeg se på dit link
    Jeg har bestilt syn til i morgen og så kommer der plade på og ind her på galleriet , da jeg havde den på traileren hjem i går blev jeg vinket ind ved Storebælt af en bil der gerne ville se hvad det var og om jeg ville sælge ? Han havde 2 sodavand med og vi fik en god og hyggelig mc snak og kørte hver til sit , men se det er det gode ved motorcyklister vi har en stor fælles interesse som vi elsker at snakke om og vise vores maskiner frem
    Men tak igen til Jesper


    profilbillede
  • #7   14. aug 2022 #6: det er tallet for hvor mange der er indregistreret pt. Modellen er en kopi af Honda Dream 50, som var Honda’s hyldest til deres CR110.
    Derfor får den (mest ældre) folk til at vende hovedet.


  • #9   14. aug 2022 Ja at det er en kopi det ved vi alle og måske ikke engang en god kopi men det var faktisk bare fordi jeg tænkte at den var sjælden som mc og det må man vel sige at den er , jeg har læst op historien om de Orginale Honda osv , men der har kun været indr. 2 i Danmark og hvor er den anden ? Hvis den forsat findes ?
    Har set 3 måske 4 som knallert men de er også sjælen
    Jeg har trimmet den lidt op i dag og justeret den ind og det har nu haft en vis interesse hos nogle unge under 30 år ( er selv 58 år ) så sjove motorcykler trækker altid opmærksomhed
    Den skal da også bare for sjov og spas den har pt kørt 100 km fra ny og den kommer ind i kontoret til efteråret om konen vil eller ikke , så kan mit barnebarn side og DRØMME lidt om at komme ud at kører med Bestefar om nogle år


  • #10   14. aug 2022 Synes at det var en fin idé, da Skyteam lancerede denne kopi af Honda CR110. Synd at den ikke rigtig slog an i DK. Men det samme kan man jo også sige om Honda XBR 500 og Yamaha SRX 600 - der blev ikke solgt mange af dem heller. Skønne cykler efter min mening.

    Fedt hvis du opretter den her på galleriet smiley


  • #11   15. aug 2022 @Morten Årh, der blev da solgt 2 stk XBR500 fra ny i DK, den ene godt nok til ejeren af Honda i Tåstrup, men alligevel smiley

  • #12   15. aug 2022 Richard P smiley

    Ja, selv om der ifølge http://www.nummerpla.de idag findes 39 XBR og 30 SRX i DK, er de fleste nok importeret som brugte over grænsen sydfra. I Tyskland var nemlig rimelig populære i sin tid.


Kommentér på:
Lidt hjælp søges

Annonce