{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playstation 3 - 60gb
  • #1   3. apr 2008 prøv dba... det er umuligt og skaffe dem i en butik...

• #2   3. apr 2008 Er taget af marked så kan ikke købes mere..

• #3   3. apr 2008 Kopiere lige mit indlæg fra den anden tråd..
    smiley

Det er 60 eller 80 Gb versionen, man kan spille gamle spil på - ingen af dem forhandles i DK - så enten skal du købe den brugt, i udlandet eller vente på at de kommer til DK (hvis de altså gør)

Ellers skal du købe 40 Gb versionen - og så spille dine gamle PS2 spil på din PS2 maskine..
    smiley

Ved godt det ikke er helt det du spørger om - men alligevel..
    smiley

• #4   3. apr 2008 Kommer 80 Gb versionen til DK??

Man kan allerede købe den i udlandet, derfor mit spg..

• #5   3. apr 2008 Du skal ikke købe en 60Gb version... indmaden er bedre i 40Gb versionen dvs. den larmer ikke så meget og den bruger 30% mindre strøm (mindre varmeudvikling = mindre blæserstøj) mht. harddsiken kan du bare selv putte en ny i, det går ikke udover garantien... Det eneste minus er du ikke kan spille ps2 spil på den...

• #6   3. apr 2008 Michael [ Aalborg] B "Det eneste minus er du ikke kan spille ps2 spil på den...!

Arh.... der er nu også kun 2 usb porte istedet for 4, og så er kortlæseren væk i 40 gb udgaven, ikke at det skal bruges, men det er da et minus på listen

• #7   3. apr 2008 Michael [ Aalborg] B: er du sikker på det du siger? jeg over hovedet ikke høre min 60 gb version og hvad skulle forskellen på indmaden være?

• #8   3. apr 2008 100% sikker... Det er ikke alle 60Gb der larmer, men mange har haft problemer med dem... I 40Gb versionen er der helt nyt motherboard, det er bl.a. med til at sinke strømforbruget, det giver mindre varmeudvikling, derfor skal der mere til for at blæseren spinder op og støjer... mht. usb-porte så kan man jo bare smide en usb switch til, hvis man har brug for det... de koster nærmest ingen ting... Det samme gælder kortlæseren... Mht. HD tog det mig mindre end 5min. at putte en 250Gb i og det fungere bare.. Bruger den selv som mediecenter...

Kommentér på:
Playstation 3 - 60gb

Annonce