{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forår/sommer -> hvilken grill??
  • #1   12. apr 2008 IMO er gasgrill generelt ikke det bedste, men det er fordi jeg sætter smagen højest. Jeg er lidt ligeglad med at en starter tager 45 - 60 min. og selve grillningen også er langsommer, så længe smagen er i top!

Men er du mere til hastighed og det skal være nemt, så er en gasgrill bestem et hit! (Det smager stadig af grill ;o) )

Men den er bestemt fin, den du henviser til. IMO er Weber grills de bedste (eneste). Alt andet er billige kopier!

My 2 cents - Og jeg griller flere gange om ugen, hver uge med en Weber kuglegrill.

• #2   12. apr 2008 Jeg ved ikke hvad du skal give for den - Men faldt lige over denne side: (link fjernet)

• #3   12. apr 2008 Lige én ting til - Deres garanti! Den er SUPER!!! Der kan man virkelig se, det er et amerikansk produkt, de bytter de mindste slag / rustskader i op til 10 år, uden at blinke med øjnene! Det er sgu i orden!

• #4   12. apr 2008 Har deres kuglegrill ( 57 cm ) og den styrer for vildt - troede i sin tid bare det var "snobberi" da alle skulle have sådan én. Så fik jeg en i gave, og har været megaglad for den lige siden.

Én af de fede ting ved den almindelige er at man kan lave de fedeste pizzaer, bage brød og alle mulige / umulige andre ting i den.
    Gas / almindelig er vel smag og behag, men synes der er noget særligt over den almindelige.

Et godt råd er, at anskaffe bøgerne dertil ( evt. Glæsels ). Dem har jeg haft meget glæde af.

God fornøjelse smiley

• #6   12. apr 2008 Vi griller hele året på en Weber. Den er bedst til inderekte stegning. Til direkte stegning bruger vi en alm grill. Bruger altid kul. Da smagen skal være i top når vi griller. Bruger iøvrigt australsk kul, det er bedst til langtidsstegning.
    God grillsommer. (husk man drikker øl mens man passer grillen)
    mvh villy

• #7   12. apr 2008 jeg har både gasgrill og alm. Vi bruger næsten altid kun gas nu da det er meget nemmere og ikke alt det svineri. Med hensyn til smagen er det vist noget indbildning, jeg kan ikke smage forskellen i hvert fald.

• #8   12. apr 2008 Jeg har fået afvide ude på teknisk skole at gas grille ikke skulle være rat sunde for en selv at bruge. Støre chance for kraft osv. Ligesom de siger der også er ved en alm grill

• #9   12. apr 2008 Gas grill er kun for amatører :O)) har 2 57cm og en lille ca 20cm alle Weber (kul)

• #10   12. apr 2008 Gas-Grill!!!!!
    Det går da helt galt for mandens sidste arnested. En grill skal være med kul og skal altid antændes med mindst en flaske tændvædske. Gerne 2 hvis det skal gå stærkt :o)

• #11   12. apr 2008 En kugle"grill" har intet som helst at gøre med en grill,- propper man en hel steg derind og sætter låget på, så har man en kulfyret ovn,- og ikke en rigtig grill..

Grillmad er noget man kan se på mens det blir lavet,- ikke ligesom de der kulfyrede ovne der kaldes kuglegrill..

• #12   12. apr 2008 Kan sgu godt høre, at fordommene er kommet frem her:-)

Vi griller året rundt og bruger en ældre weber gasgrill. Det er den tredie vi har - så det har stået på i 17-18 år:-)

Det er da rigtigt, at de første gange smager maden ikke af kulrøg, men lader man være med at rense de nedre flammeriste, kommer smagen frem.

Vi har også et par ordinære "kulfyrede" og vi har ofte anvendt dem i kombination, og endnu har ingen besøgende "ekspert" kunnet smage, fra hvilken gril maden kom:-)

Så hvils du vil spilde en ekstra time og have sorte fingre, hver gang du skal grille og derpå bruge næsten lige så meget krudt på rengøring plu sbetale ca. 5 gange så meget pr varmekalorie - så skal du endelig ikke købe en gasgrill:-)

• #13   13. apr 2008 Helt enig knud. Det med at grille er nærmest blevet en hel religion for nogen. Jeg vil også påstå at man ikke kan smage forskel på kul eller gas. Vi kører med lavasten i bunden og når kødsafterne drypper ned på dem, kommer der nogen gange lidt flamme under kødet. Det giver samme effekt som hvis det var kul. Og så er det dejligt nemt med gas.
    Anyway, det er fedt at grille, kul eller gas. God sommer smiley

• #14   13. apr 2008 Faktisk bør man, som mange siger, have en af hver.

Kuglegrillen til når man har god tid, og vil have glæde af den ekstra smag som ikke helt kommer frem ved gasgrillen

og så gasgrillen til når det skal gå hurtigt, eller når man som vi har meget glæde af, skal bruge pladen til at stege på (mmmm morgenmad med bacon og spejlæg tilberedt på grill er indbegrebet af sommer her!)

• #15   13. apr 2008 Om det er gas eller kul er vel en smagssag. En webergrill er uovertruffen ligemeget hvad. Min svorger lavede ænder på sin juleaften - mums!

Kommentér på:
Forår/sommer -> hvilken grill??

Annonce