2.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skrotpræmie Skrotpræmie

Hvad er skrotpræmien på en mc, er den det samme som en bil ?.

Grunden til at jeg spørger er at min mc er en gammel maskine som er ved at være svær at finde dele til og jeg har lige set en som ikke kan køre og mangler lidt "plastik" som er sat til 5000kr, min kan køre og er vurderet af en bil mekaniker til 2500kr, fordi den er gammel, grim og umulig at finde reserve dele til og ja hun er ikke så køn men hun spinder som en mis og man får stadig en fantastisk tur på hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrotpræmie
  • #1   27. jun 2023 Der står noget her:
    https://www.dekra.dk/blog/bilsyn/skrotpraemie-motorcykel

Men ellers - behold den da. Du er stadig glad for den, så den giver dig jo nok mere værdi i køre-oplevelser end du kan få i bas-ører, hvis du sælger den smiley

• #2   27. jun 2023 vil da også sige behold den og brug den vis du stadig er glad for den. jeg har selv har en gammel maskine jeg holder køren hvor jeg køber dele hjem fra udlandet og i sær usa af da dele ikke hænger på træet til min i Europa. men nu er min så også bygget til det amerikanske marke og også importeret der fra for små 20 år siden. og jeg har da tænkt mig at holde den køres så længe jeg kan de koster jo næsten intet at have på plader selv med kasko og sos de veteraner som din vel også er nu smiley regner med det er den 1988 Honda 600 du har skreven om før

• #3   27. jun 2023 af nysgerrighed - hvad er det for en kør-bar MC som en mekaniker vurderer til 2500?

• #4   27. jun 2023 Tak for opmærksomheden smiley
    Jeg har skam ikke tænkt mig at sælge min gamle Honda cbr600f fra 1988, men jeg så som skrevet en 1987 samme model men med lidt mangler, defekt startrelæ og med automat gear til 5000kr og så var min tanke jo om ejeren skal gøre sig forhåbninger om at kunne sælge den til mere end lidt over skrotpræmien?, så derfor min interesse i hvad skrotpræmien på motorcykel er på, da jeg jo eventuelt kunne erhverve mig den som reservedele til min dejlige mc men ikke til 5000kr hvis skrotpræmie ligger på 2200kr som nogle biler gør.

• #5   28. jun 2023 en cbr600, fra 1987.. ned Automatgear. cool

Kommentér på:
Skrotpræmie

Annonce