532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Christian  A
Christian A
Følgere: 18 Emner: 9 Svar: 34

Papir på Yamaha rd 350 ypvs. Papir på Yamaha rd 350 ypvs.

Nu ved jeg godt det er lidt et skud i tågen men har lige købt den Yamaha rd 350 YPVS desværre har sælger mistede papirerne til den han har heller ikke haft den på plader så hvis der nu nogle af jer der måske kunne genkende stelnummeret og kender den tidligere ejer så må i gerne skrive.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papir på Yamaha rd 350 ypvs.
  • #2   6. aug 2023 Jeg vil da tro du kan snakke med motor/skat eller hvad det hedder og blive klogere på hvad du kan.
    Jeg har ikke selv stået i situationen men har da set svar på det problem før, og mener ikke det er sværere end det gøres til.
    Spørg dem ad, det er det nemmeste du kan gøre lige nu.
    Eller evt for et hurtigere svar høre din lokale synshal, de plejer og vide en del om den slags. Og derefter de forkromede myndigheder som jo er dem der afgør det og hjælper dig videre hvis muligt

• #3   6. aug 2023 tænker jeg prøver at ringe til skat i morgen

• #4   6. aug 2023 En god plan Christian, så er du allerede godt på vej. Og hvis du gad og skrive her hvad du fandt ud af ville det være super...... Lidt nysgerrig skal man jo være, og måske andre kan bruge svaret smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #5   6. aug 2023 Man kan sagtens anmode om at stille til syn uden papirer, og så underskrive en tro & love erklæring.

Det burde de kunne forklare dig. smiley

Lad os høre hvad det bliver til.

• #6   6. aug 2023 skal nok lige skrive hvad jeg finder ud af.

• #7   7. aug 2023 Hvis den har været indregistreret i Danmark tidligere, så kan Skat også finde papirerne.
    Det er så sidste ejer, der kan søge papirerne hjem, men hvis du har en slutseddel fra ham, kan du også søge dem hjem.

• #8   7. aug 2023 det er lige det jeg her desværre ikke købt den af sidste indregistreret ejer men af ham der købte den af ham

• #9   15. aug 2023 Lige en update

Har fået en tilladelse til syn ved skat.

Kommentér på:
Papir på Yamaha rd 350 ypvs.

Annonce