511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Gsx 400 R ? Gsx 400 R ?

hey jeg står og skal muligvis til at købe min første mc ! pengene er der ikke mange af da jeg er lærlig og forsikring skal være uden kasko.. så derfor leder jeg efter noget der ligger omkring de 30 til 40 kilo !! og det jeg finder der er pænest osv.. til den pris de her GSX 400 R.. (efter min menning) men spøgsmålet er 400 ccm er jo ikke meget bliver den kedelig er den langsom eller er det en fin cykel at starte på ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsx 400 R ?
  • #1   21. apr 2008 Det er sq egentlig de færeste der har brug for mere skud end en 400...
    Bedre at lære at køre på en lille cykel end en større.

Men igen jeg startede selv på en 600 med 100 hk...
    Men havde sikkert været en bedre chaufør idag hvis jeg havde startet med 20 heste som jeg kunne bruge max.

Om en Gsxr 400 er en god cykel tja.... det er da en fed racer - som jeg selv drømte om da jeg var 18.

Men det er en ældre cykel der er parallel importeret .... så går noget i stykker er det måske en kamp og dyrt at få det lavet igen.

Så fornuften siger køb en nyere mindre mere gængs (kedelig) fx gs500e

Men det er så pisse træls at lytte til de der gamle der tror de er så kloge......
    Og hvis det er mekaniker lærling du er så er det nok ingen problem med en GSXR400

• #2   21. apr 2008 lige den slags svar jeg mangler!! men nej skal ikke være mekaniker desvære smiley men er det virkelig så svært at få dele til den !! og nej skal ikke have en gs500e vil helst ikke have andet end en racer jeg stå mellem ikke at få cykel får næste år jeg er udlært eller at få en til de 40kilo ellers må jeg vent til næste år og købe en r6 eller cbr 600 eller gsxr 750:D

• #3   21. apr 2008 Den er nem at få dele til du skal bare vælge en der ikke er parallelimporteret, jeg havde selv en 92 der var danskimporteret

• #4   21. apr 2008 Jamen Glen - den du havde var vel en af de der SPere med solosadel og "straigth" stel ala de moderne GSXR...
    Og det er vel reelt en overgemt 88-89 fra Japan....
    og det er en ældre dame så kommer du ned til den lokale mcsmed er det sq ikke lige sikkert de kan hitte rundt i den.
    Desuden er den så gammel at dem der kørte i udlandet er kørt i graven....
    Du kan ikke finde stumper i tyskland de har aldrig set cyklen osv.

Men den var et hit i 90erne og jeg ville selv have haft en smiley

• #5   21. apr 2008 Ja det var den model, men stelnummeret sagde 92

• #6   21. apr 2008 Men Klaus
    Det bedste råd er at prøve en masse forskellige......
    Og nej selv om den første du prøver bare er wauv så prøv mindst en mere....helst 10

Det afhænger også lidt af din fysiske str. er du 195 og vejer 110 kg.... ska du sku ikke ha en bette 400 sportsmc....

Men er du 150 og vejer 45 kg er 400eren sq nærmest stor .-)

Ud og prøv ....
    Du skal sidde godt på den... det dur sq ikke at kørestilling kun er god ved 175 kmt hvis det er en cykel der kun ka køre 120 smiley
    Det skal føles trygt og godt.... mekanisk, kosmetisk er sælger en klaphat osv osv osv....
    Den skal trække og køre på en måde som du kan li...

Du skal prøve .....fx.

Diversion 600
    Vfr/Rfv 400
    Zxr400
    Gs500
    CBR600 elign 600

Du skal både prøve noget som er kedligere og noget som er vildere end 400 gsxr - så du ved om det er sårn en du har brug for
    Skidt med at den cykel du prøver koster 20000 mere end du har råd til...
    Desuden forlanger folk ofte 5000-10000 mere end de regner med at få.
    Prut om prisen!! vær ikke et dumt svin - men vær hård og små urealistisk

• #7   21. apr 2008 prøv en cbr eller vfr 400.. de kører rigtigt godt..og så er det jo honda smiley

• #8   21. apr 2008 Har jo selv cyklen og hold da ferie jeg har haft problemer med min, dele kan man sagtens få men koster knaster men det koster det altså også til andre cykler, jeg har slebet ventiler og skal skifte stempelringe og olieringe her i løbet af weekenden kan sige de ligger på den nætte pris af 2300 + moms for de ringe de er rimelig dyrt syntes jeg i hvert fald, men når den kører er det altså en lækker maskine.

• #9   21. apr 2008 jeg er personligt 187 og vejer 90 kg, og den trykker sig nu ganske fint af.

• #10   22. apr 2008 ok tak for de goe svar!! saa er vi ca.. samme størrelse ! smiley

Kommentér på:
Gsx 400 R ?

Annonce