2.991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 101 Svar

Tur til nordkap 2024 Tur til nordkap 2024

Den 1 Juni 2024 går turen til Nordcap på en Honda Grom 125cc
sejler til Göteborg fra Frederikshavn den 1/6 hvor efter det går fra Göteborg til Norges vest køst og op til Nordcap. Turen hjem bliver gennem Sverige. Jeg satser på at bruge 14 dage har to dage buffer. Det skal lige siges at det hele handler om at køre på Mc uden for mange planer. Max hastighed ca. 90 km/t.. hvor skal der overnattes, Ja der hvor man lander den dag. ingen planer bare køre. Min 400 km om dagen.
Lyder det muligt eller helt umuligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til nordkap 2024
  • #1   17. feb 2024 lyder da bestemt muligt men hårdt smiley

• #2   17. feb 2024 Cyklen skal nok klare det smiley . Men sørg for at holde godt med strække-ben-pauser undervejs smiley

• #3   17. feb 2024 Tak ja det bliver hård men også sjovt. Pauser skal der nok komme mange af. Heldigvis er den ikke den værste cykel at side på.

• #4   18. feb 2024 Jeg har kørt en del i Norge, men at skulle gøre turen på en 125cc med oppakning, det var der sgu ingen der fik mig til.
    Turen vil tage så lang tid, at du skal i intensiv behandling for siddesår når du kommer hjem (hvis du kommer hjem) smiley

• #5   18. feb 2024 Okay interesseret. Vil nu sige at jeg har kørt 350 km med oppakning på den en gang før, og det var nu ikke så slemt. Det var godt nok ikke norge. Skal jeg forstå det som at 14 dage ikke er nok? Alt det med smærte forskellige steder det skal jeg nok klare. smiley

• #6   18. feb 2024 Det er noget fis. Selvfølgelig kan man køre til Nordkap på en 125. Der er folk der kører jorden rundt på sådan en. Der er sågar folk der cykler derop.

• #7   18. feb 2024 https://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/17499-yamaha_dt_125_r_nordkapp_racer
    Her beretninger om lange ture på en kun 90 ccm.
    https://www.youtube.com/user/c90adventures/videos

• #8   18. feb 2024 Har godt set c90 adventures. Han er et godt bevis på at det meste kan lade sig gøre. ??

• #9   18. feb 2024 Ja, ja, alt kan lade sig gøre, hvis man har tålmodighed og ikke kræver noget, men nu er Norge et andet terræn, end en flad tur i Danmark.
    Man kan også tømme en swimmingpool med en teske smiley

• #10   18. feb 2024 Husker tilbage i 80'erne ved Helsingør-Helsingborg færgen. Der holdt et par Vespa PX80 scootere på italienske nummerplader i færgekøen på vej til Sverige. Var ret imponeret over at de tilsyneladende havde kørt hele vejen fra Italien til Helsingør på to 80-kubikkere smiley .

Om de så skulle videre til Nordkap melder historien dog ikke noget om smiley .

• #11   18. feb 2024 Nu skriver du ikke noget om hvor du starter fra i DK, det gør nu heller ikke den store forskel. Dog ville jeg nok vælge at sejle Hirtshals -Kristiansand istedet, men det er en detalje.
    Men har du regnet lidt på km/dag? Det er en tur på 5000 - 6000 km
    Med 14 dage, skal du køre hver eneste dag, også de dage, hvor det står ned i lårtykke stråler fra morgenstunden. Sæt en dag af til at se dig omkring på Nordkap og lidt tid til andre attraktioner.
    Jeg ville nok sætte 3 uger af til turen og så måske komme hjem et par dage før beregnet, hvis det går rigtig godt.

• #12   18. feb 2024 Turen på 125 cc er hele iden og at der ingen planer er, kun et mål og en tids ramme. Alt der imellem ja det må tiden vise. Så hvad og hvornår jeg spiser, hvor og hvordan jeg sover det kommer undervejs. Kald det en alternativ overlevels tur uden mangel på mad??

• #13   18. feb 2024 Jeg starter fra 7500. Jeg forstår hvad du mener Vestjyden. men jeg skal bare køre og nyde at køre se det jeg ser på vejen. Med den direkte rute beregnet fra 7500 og tilbage igen ca 375 km om dagen ud fra Google maps, så jeg har sat 400 km som min pr dag. Det kan være jeg køre mere nogle dage.

• #15   23. feb 2024 Hehe ja det er de særdeles også gode til i Dk, men en fin tåge lygte der godt kan blinde lidt på 5 meter plejer at hjælpe på det. Men det Hører heldigvis til sjældenheder at det sker ved de 90 kmt. Nu tager jeg også en 25 kg rygsæk på en engang imellem og går 25-30 km fordi jeg kan lide udfordring. Men som spørgsmålet var her inde (om det kan lade sig gøre inden for de rammer jeg har sat. Tid og mål) og det lader det til. Så skal det prøves. Jeg vælger at se det som noget nyt og spænde i stedet for at se det der muligvis bliver træls på vejen.

• #17   25. feb 2024 Frisk nok smiley så er pioner ånden da forsat i Live , og god tur ønskes du herfra , har tit tænkt på den tur men kommer aldrig afsted , men drømmen lever smiley

• #18   25. feb 2024 Tak Johnny B.
    Du må gøre noget ved det.

• #19   29. feb 2024 Vil det være i nogens interessere at jeg holder gang i tråden på turen. Fra den 1/6-24. Ved at beskrive de udfordringer der uundgåeligt vil opstå på vejen, med de løsninger jeg vælger at bruge?

• #20   1. mar 2024 # 19
    Det vil bestemt være en god ide, om ikke andet, så tror jeg at vi er nogle stykker, der er spændt på at se om dit projekt lykkedes.
    Go tur modige menneske. smiley

• #21   3. mar 2024 Gør endelig det smiley

Tror helt sikkert, at mange herinde vil følge med. For det er altid spændende og interessant at se hvad andre gør sig af erfaringer.

Og du får garantéret en oplevelse for livet. Var selv på en Norgestur til Geiranger og Romsdalen i 1994 på en Yamaha XS400. Det står stadig som et højdepunkt i mine snart 36 år som MC-ist smiley

• #22   3. mar 2024 Hej Morten.
    Tro mig, jeg glæder mig også meget til at opleve det ukendte og måske udfordrende på turen.

• #23   4. mar 2024 Okay jeg har tænkt en del over det. Hvis der er nogen som har is i maven og lysten til at komme lidt hjemme fra, så er døren åben for at føle med på turen. Reglerne er stempele jeg forventer ikke noget af dig og du forventer ikke noget af mig. Andet end Fornuftig kørsel og godt selskab. smiley

• #24   10. apr 2024

profilbillede
  • #25   10. apr 2024

profilbillede
  • #27   27. apr 2024 Hvad er det for kasser du bruger på siden af motorcyklen? Hvordan er de monteret?

Rigtig god tur smiley

• #28   29. apr 2024 Hej Al T.
    Jeg har taget Holderne fra en honda rabel ca 700kr samt to stk hard cases top åben Samlet mål (BxDxH): ca. 41 x 22 x 34 cm Ca 479 kr pr stk. De kan tages af uden at skulle skrue.

profilbillede
  • #29   29. apr 2024

profilbillede
  • #30   30. apr 2024 Ham den lille med overskægget var hvertfald sur over det med Honda C90 verden rundt.
    https://www.youtube.com/watch?v=xDOOT-T2gKo

• #31   1. maj 2024 #30: Men han har jo ret. Det er jo ikke absolut nødvendigt med et kvart ton bmw for at køre en tur smiley

Grineren, at de fleste i rummet aldrig har haft deres fancy adv offroad, overhovedet smiley

• #32   1. jun 2024 Dag 1 d 31/5 fra Holstebro til Fredikshavn Ca 220 km på Ca 3 timer med tankning og lidt indkøb på vejen. Største modstander vinden fra N-NØ. Ellers en fin tur med lyn i det fjerne samt et par dråber fra oven.

• #33   1. jun 2024 God tur, husk billeder smiley

• #34   1. jun 2024

profilbillede
  • #35   1. jun 2024

profilbillede
  • #36   1. jun 2024

profilbillede
  • #37   1. jun 2024

profilbillede
  • #38   1. jun 2024 Dag 2 en tur fra Frederikshavn til Göteborg og de 365 km op gennem Sverige. Har slået lejer ved Lien søgen. Selve turen gik over forventning. Fik også en tur på motorvejen tros at Google har fået besked på at undgå motorvejen. Vinden var igen en værdi modstander og en mellem kraftig regnbyge kom også forbi. Det var først de sidste 150 km der var fantastiske at køre. Der nød jeg virkelig turen.
    365 km plus to tankninger og indkøb 5 timer.

profilbillede
  • #39   1. jun 2024 Lejeren aftensolen.

profilbillede
  • #40   1. jun 2024

profilbillede
  • #41   1. jun 2024 Fin rejsedagbog. God vind.
    Var selv blot ude på en 200 km tur i dag med en ven. Vanløse - Roskilde - Tystrup Bavelse søerne m.m. og hjem. Mest på småveje.

• #42   2. jun 2024 God tur herfra Mvh Johnny Holstebro smiley

• #43   2. jun 2024 Dag 3. En tur fra Liens Camping hvor prisen for en nat med strøm og et bad på 5 min Hebe 325 sek til Overhörnäs Camping en nat for 290 sek med strøm og fri bad. Turen er Ca 550 km med en tur i biltema for et USB lader mere og en forlænger ledning. Samt en tur i lidl for at købe lidt mad. To tankninger et gennemsnit på 43,3 km/l over de Ca 1150 km, jeg er godt tilfreds. Vejret har være sol med sol på Ca 20 til 25 grader. Lidt modvind igen, mon den så vender på vejen hjem??

profilbillede
  • #44   2. jun 2024

profilbillede
  • Per V
    Per V Tilmeldt:
    jun 2024

Svar: 1
    #45   3. jun 2024 Tak for billeder og info, rigtig god tur videre nordover smiley smiley
    GSE team

• #46   3. jun 2024 Dag 4. Turen gik fra Overhörnäs Camping kl 0700 som i øvrigt var et rigtig godt sted, til Pajala Camping kl 1630 ca. Pris 200 sek med bad og uden strøm. En strækning på Ca 596 km i den vilde natur. Nu er der begyndt at være langt mellem husene og myggene dominerer området. Uden myggesprey var jeg tømt for blod nu. Hov ja med medvind på 3/4 af tur, sådan. Kom også forbi et skilt som i selv må finde ud af hvad står for. Af udfordringer har jeg haft to. Et, det er svært at stoppe når jeg først er igang med at køre, så må virkelig være efter mig selv. To, jeg har måtte stramme kæden lidt. Ellers er alt godt.

• #47   3. jun 2024

profilbillede
  • #48   3. jun 2024

profilbillede
  • #49   3. jun 2024

profilbillede
  • #50   4. jun 2024 Dag 5. En tur på 500 ish km fra Pajala Camping til Olderfjord Turistsenter hvor jeg har lejet et værelse plus morgen mad til summen af 1000 Nok. Der er to grunde til at jeg ikke sover i telt her. Et sne plus regn og godt med blæst fra vest og ja det vil sige modvind igen i dag. To hm der var måske kun en grund vejret/kulden. Men dagen startede lidt gråt i Sverige men Finland eller jeg sige ingen mands land, der var der dejlig sol. Så ramte jeg Norge og Norge kan man regne med. Masser af regn og blæst. Det var en meget kold omgang de sidste to timer. Kørte og kiggede på snedriverne langs vejen. Meeen en fedt tur i bjergene. Samlet km for de sidste 5 dage 2256 km.

profilbillede
  • #51   4. jun 2024 Wauv! Sindssygt godt gået! smiley

• #52   5. jun 2024

profilbillede
  • #53   5. jun 2024 Den lille er kommet i voksent selskab. Hehe.

profilbillede
  • #54   5. jun 2024

profilbillede
  • #55   5. jun 2024 Er grøn af misundelse her hjemme. Har haft lyst til det i mange år men må erkende at det ikke kommer til at ske , håber du kommer godt frem og får en fantastisk oplevelse
    Mvh Johnny

• #56   5. jun 2024 Dag 6 så kom dagen hvor det skete. Nordkapp. Det var vildt med sol blå himmel 8 graders forskel fra igår hvor mit sæde frys til is. men der masser af vind igen.
    Det var nu lidt fedt at komme til målet og opleve det, specielt når jeg har set så mange gøre det og selv har ville det. At det så var på en 125cc Honda Grom er en anden sag. Flueben ved den. Turen i dag gik fra Olderfjord til Nordkapp og tilbage forbi Olderfjord til Fosselv Ca 600 km en skøn dag sol og vind elsker det. Der er opstået en ny udfordring mit bagdæk er ved at være godt slidt. Så jeg begynder at kigge efter en knallert forhandler med 12-70-130 dæk. Har stadig 2250 km tilbage.

profilbillede
  • #57   5. jun 2024

profilbillede
  • #58   5. jun 2024 Det er er bag dækket.

profilbillede
  • #59   5. jun 2024 Camp.

profilbillede
  • #60   5. jun 2024

profilbillede
  • #61   5. jun 2024 Johnny B.
    Det er trist at høre, men mon ikke det lykkes en dag.
    Jeg krydser fingre.

• #62   5. jun 2024 Hov ja. Når jeg skal finde et sted at sove, bruger jeg Norcamp appen. Jeg er stor fan priser om de har telt plads og direkte adgang til Google map. Nemt den virker i dk Norge Sverige Finland og helt sikkert flere lande.

• #63   5. jun 2024 Fantastisk! Godt gået (eller kørt). Håber du får medvind på hjemturen (eller skal man sige knæk og bræk?). Hvis du kører gennem Norge hjem bliver det vist en krævende tur (siger jeg uden at vide så meget om det).
    Pøj, pøj. Glæder mig til at høre mere.

• #64   5. jun 2024 Umiddelbart ser det bagdæk ikke alarmerende slidt ud.
    Om der er til hele vejen hjem, er svært at se, men det er altid helt klart bedst at være på den sikre side, så hvis du mener det skal skiftes, så på med et nyt.
    Fed tur i øvrigt !

• #65   5. jun 2024 Hej Vestjyden. Jeg må indrømme jeg kun ved at i Norge må mønsteret ikke komme under 1,6 mm på sommerdæk. Så jeg gik ud fra at det var det mønster du lige kan ane der går lodret på de store flader. Jeg kan saktens tage fejl. Hvis hvis det er alle mønstrene der må komme ned på 1,6 mm så der tid endnu. Så hvis ikke det er nødvendigt at skife i nu så venter jeg gerne, det er lidt svært at finde dæk og montering her oppe. Der er thansen som muligvis kan, men de har så kun vinter dæk i 12t.

• #66   5. jun 2024 Her er lige ruten for idag. Fra Olderfjord - Nordkap - olderfjord - Fosslev.

profilbillede
  • #67   6. jun 2024 Hvis du skal have nyt dæk, så vær opmærksom på det overholder mærkning for hastighed. Det er ikke sikkert et dæk fra en knallert 30 gør det.

• #68   6. jun 2024 Det er godt gået. Indrømmer gerne , det havde jeg sgu ikke gjort på en 125cc med oppakning, med mindre, at der var nogen virkelig grimme drenge efter mig smiley
    Så tak for dine opdateringer og billeder, rart at du også giver respons tilbage til folk.

• #69   6. jun 2024 Tak for info Matthias, den havde jeg ikke tænkt på. Men til info så snakkede jeg med en mc mekaniker og han mente god jeg kan køre videre på dem. Han havde ikke 12t dæk.

• #70   6. jun 2024 Dag 7. En kold dag igen. Det blev til 570 km i de fantastiske kurve bjergveje og tunneler, som øvrigt følels som at køre igennem en fryser. En færge tur på 15 min som forbinder E6. Turen var fra Fosselv Camping til fauske camping og motel.
    Som jeg kan se det på GPS'en så er der Ca 1450 plus minus til Göteborg. Plus 220 km i DK.

• #71   6. jun 2024

profilbillede
  • #72   6. jun 2024 Indrømmet: Det er svært at se hvor meget mønster der er tilbage, ud fra et billede, så godt du har haft en til at kigge på det.
    En anden ting, har du overvejet fx Kristiansand - Hirtshals til hjemturen og så tage turen ned langs vestkysten af Norge?

• #73   7. jun 2024 Hej Vestjyde. Jeg har tænkt mig at skyde indover midt Norge fra Trondhjem til Göteborg..

• #74   7. jun 2024 Dag 8. En af de dag hvor man bare skulle blive i posen. På turen fra fauske camping til storesand Camping 628 km. Nu får i hele oplevelsen. Først regn og så et bjerg pas med is og sne krydsede polar cirkelen igen og så en løs kæde ( ja den er træt) så regn igen der ud over et spæret DANKORT. ( Når jeg tanker 2 til 3 gange per dag 5,5 liter pr gang reserver tankstationerne et beløb hver gang. På Ca 1500 til 2000 kr. Hvor hurtig kan man så bruge 25000kr som er limit på 7 dage for visadankort. Tro mig der var lidt panik når tanken på den lille siger jeg er tørstig og samtlige tankstationer afviser kortet. Når man så ringer til banken og hun som det første siger, du har brugt 25000 kr på 7 dag. What the. Hun var nu god, hun skulle lige finde ud af hvorfor så løste hun problemet. Resten af turen var vildt flot.

profilbillede
  • #75   8. jun 2024 Dag 9.en lidt kortere tur på 495 km fra storsand Camping til klarälvens Camping. En super fedt tur, tros regn og vind. Dejlige kurvede vej, flotte omgivelser denne rute kan anbefales i godt vejr. Et spørgsmål. Hvis man får at vide, du må lægge lige hvor du vil med dit telt på telt pladsen. Hvor vil du så smide dit telt i regnvejr. Se billede. Dette er i øvrigt mit sidste stop i Sverige.

profilbillede
  • #76   8. jun 2024

profilbillede
  • #77   8. jun 2024 Helt sikkert et godt valg. smiley

• #78   8. jun 2024 Lidt nysgerrig, Honda opgiver sådan en Grom til omkring 60km/l
    Det passer så ikke helt, når du skal tanke 3 gang pr dag, eller misforstår jeg noget?

• #79   9. jun 2024 Imponerende med de dags-marcher du tager på den bette 125'er (500-600 km) smiley

Ud over slidet på bagdækket og en kæde, da skal strammes op i nu og næ har du tilsyneladende ikke haft nogle tekniske problemer.

• #80   10. jun 2024 Hvad angår km/l så har mit gennemsnit lagt på 44 km/l med Ca 140 kg på bagage og mig selv. Så Nej den går ikke det de opgøre den til.
    Hvad angår tekniske problemer så nej den har været meget stabil.

• #81   10. jun 2024 Dag 10. Den mest udfordrende dag på turen. Turen fra klarälvens Camping til Göteborg Ca 350 km i så meget regn blæst at jeg normalt ville stoppe og sige det er for meget, en mindre storm med torden. Så var der pause på færgen til Fredikshavn hvor der ventede et blæsevejr der udfordrerede den lilles kræfter. Jeg landende på hjemme adressen kl 2240 kl efter Ca 220 km, kold våd og meget træt. Så en tur på 10 dag 5180 km på vej og lidt til med færgen. En rigtig god tur som jeg helt sikke gjorde igen, måske til et andet sted. Jeg fik styret min kørelyst og oplevelserne har væltet ind. Et minus modvind 9 ud af 10 dage hmm selv om jeg har kørt først nord så vest og syd til sidst øst og syd igen. Hehe. Pris for rejsen Ca 5500 kr. Hvad skal der gøres ved den lille. Ny kæde og tandhjul nye dæk og denne gang bliver det 12/70/130 på begge så kan jeg skifte rundt om nødvendigt på for og bag. Olie og filter skift indstilling af ventiler rensning af luftfilter og en grundig vask. Tak for jeres opmærksomhed og gode råd håber i for kørt nogle gode km på jeres mc.
    Har i yderligere spørgsmål så skriv endelig.

• #82   10. jun 2024

profilbillede
  • #83   10. jun 2024

profilbillede
  • #84   10. jun 2024 Ruten med stop.

profilbillede
  • #85   10. jun 2024

profilbillede
  • #86   10. jun 2024 Velkommen hjem til Danmark ????
    Fed tur og gode opdateringer

• #87   10. jun 2024 Mange tak Vestjyden.

• #88   10. jun 2024 Super sejt gået... (og kørt) smiley

• #89   10. jun 2024 Tak tak Claus P

• #90   10. jun 2024 Tak til alle der har været med på tråden med, syntes godt om, gode råd, eller venlige hel og lykke beskeder smiley
    Hvis jeg husker det tager jeg billeder af olien filter kæde tandhjul og dæk. Når jeg skifter til nyt.

• #91   10. jun 2024 Nu er der ikke noget, der ikke kan lade sig gøre mere.
    En 125cc er med oppakning til Nord kap og så i lorte vejr, det er godt gået, men at du også kom hel hjem igen, det er noget der tangerer et mirakel. Godt gået ! og velkommen hjem.

• #92   10. jun 2024 Imponerende præstation af den lille Honda. Og ikke mindst af dig. Det viser bare, at er der vilje - er der vej smiley

• #93   11. jun 2024 Pioner ånden lever. Håber du har en fantastisk tur
    Mvh Johnny Holstebro

• #94   11. jun 2024 En opdatering fra honda'en tandhjul kæde og dæk slid.
    Først tandhjul her kan i se hvor slidt det er.

profilbillede
  • #95   11. jun 2024 Kæden med den originale kæde. Her ses hvor løs den er.

profilbillede
  • #96   11. jun 2024 Til sidst fordæk mod bag dæk. De nye er ikke kommet i endnu.

profilbillede
  • #97   11. jun 2024 Hej.
    Ole. Ja jeg er også godt tilfredse med honda'en og den vil helt sikkert kunne tage en tur mere efter et lille service.

Morten. Som skrevet foroven så har den bitte på intet tidspunkt på turen vist svaghedstegn ud over de manglende hk. Hehe

Johnny. Hehe ja det gør den og det er ikke slut endnu Er ved at kigge ind i næste tur i 2025 og ja det satser jeg på bliver 125 cc eller noget i den stil. Hvis honda'en lever så bliver det den igen.

• #98   12. jun 2024 Kommer lige til at tænke på, om ikke Honda Danmark, eller en Honda forhandler kan bruge dig til PR.
    Hvis jeg var Honda forhandler, så ville jeg sgu da prale til højre og venstre, om en lille 125 cc der lige var et smut forbi Nordkap, lastet som et pakæsel, uden problemer. Det ville da være guld værd, når der skal sælges 125 er.
    Så prøv da lige at stemme dørklokker hos Honda Danmark. De får en god historie og en helvedes masse PR og du får en bunke penge til din næste rejse, som de også får retten til at bruge reklamemæssig, hvis de vil sponserer smiley
    PS Husk nu lige at sende gammel far et postkort fra Afrika, når Honda har sendt dig afsted til Cap Horn smiley

• #99   12. jun 2024 Hej Ole.
    Ideen er super god men der er to svenske gutter der har gjort noget lignende. Den ene kørte fra Sverige til Tyrkiet og den anden til Afrika et sted og to amerikanske gutter har kørt fra vestkysten til østkysten us. Så jeg er bare en af mange.

• #100   12. jun 2024 Det må være lidt træls for dem der kører på de store Bimmere og synes turen til Nordkap er alt alt for langt køre.
    smiley
    Dejligt at høre du har haft en god tur.

• #101   12. jun 2024 #100
    Nej, vi syntes bestemt ikke det er træls, det er bare mere mageligt smiley

• #102   12. jun 2024 Dejligt at høre at du har en super god tur
    Mvh Johnny Holstebro

• #103   12. jun 2024 Jeg møde to gutter på turen, en fra Polen som kørte en tiger 900 og en fra Tyskland som kørte en magen til bare en BMW. De havde ondt i ryg og røv efter Ca 350 til 450 km de spurgte om jeg havde de samme udfordringer. De var noget imponeret og at jeg kan køre 500 uden de store problemer på den bitte. Jeg har en teori om at deres sæde ikke tillader dem at skifte stilling. Den bittes sæde er aflangt så jeg kan flytte mig 50 til 75 cm frem og tilbage på sædet og mine ben har en vinkel på 90° og jeg er 187 cm. Det er bare en teori.

• #104   23. jun 2024 Glemte lige pga arbejde at ønske dig tilykke med præstation , flot gået / kørt og velkommen hjem , måske vi skulle vende en tur , kører for tiden Honda cb 500 og tænker på at køre en tur over og se Kronborg og Bakken og udsigts tårnet på syd Sjælland og hjem over Langeland
    Mvh Johnny Holstebro

Kommentér på:
Tur til nordkap 2024

Annonce