1.466 visninger
|
Oprettet:
Har du drømme MCen? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg kom til at tænke på hvormange af jer der har jeres drømme MC?
Og hvis ikke, hvad er så den ultimative MC i jeres øjne?
Personligt må jeg sige nej det har jeg desværre ikke, det er jo lidt begrænset hvad man har råd til på SU og fritidsjob. Men min drøm er nok en hvid Ducati 848 eller en sort 1095er.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 90
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
Men når uddannelsen engang er færdig og der er røget noget mønt ind på kontoen, så skal det da nok være en Honda af en slags kunne jeg forestille mig (hvis interessen stadig lever til den tid, og jeg har egne penge til at betale med)
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 259
Jeg har ikke drømme mc'en endnu, men er enormt glad for den jeg har..
Men jeg har ikke helt fået styr på drømme mc'en. Skal det være en yamaha R1 (gammel model i fejlfri stand), en ninja eller en ducati 848 eller en Mille...
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Martin
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
Det er en cykel man drømmer om, fordi man endnu ikke har haft mulighed for at anskaffe sig den.
Når man har købt og kørt lidt på den, er der altid en ny...
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 451
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Kunne dog godt tænke mig at losse en zx9'r motor i den
sep 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 516
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.016
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
Det lever jeg efter og nyder min mc, en drømme mc til 2 millioner og en bondegård har jeg ikke, men går lidt og kigger til en Hyosung RX 450sm som min næste mc, den er så også realistisk
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
Måske den nye Honda CB 1000 R
WoWwwww !!
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
#1. Ombygget Norton F1 med fuld racertrim.
#2. Triumph 955i fra 00', den med dobbelt bagstøddæmper og den gamle kåbe og stage 3 kanst og høje stempler
#3. KTM Superduke LC8/ eller RC8'eren
#4. Triumph T-150 som café racer
#5. Bimota SB6 med triumph 955i motor eller Norton RCW588 Crighton motor
Så jeg skal lige hav den store i lotto
maj 2007
Følger: 67 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 522
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
Det skulle vel lige være når SP-3'eren kommer..... 1200 ccm HONDA V2 & 184 HK...
Men det bliver sikkert ved drømmen.....
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Man skal altid huske, at det andre synes er deres drømmecykel ikke altid er ens egen drømmecykel men man skal være glad for det man har og værne om det, så bliver det også ens øjesten!!!
Lød det ikke fornuftigt??
Mvh
Poul
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 122 Svar: 447
min fine lille bird
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 244
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Ducati 888 SP4
Ducati 998 R
Ducati 1098 R
Mv Agusta Brutale 1078 R
Mv Agusta F4 1078 R
Honda NR 750
Alt den andet kan man altid købe
Nåh ja, så skdt:
Honda Valkyrie Interstate (Når man skal slappe af i go' stil)
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
Hvornår bliver den så oprettet ????
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
Men kom den der Lotto gevinst kunne jeg da godt tænke mig at supplere med lidt flere cykler - en gammel Egli Kawa f.eks.
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
Go British!!!!!!!!!!!!!!!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.016
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Har du drømme MCen?