{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Hjælp til digitaltspejlrefleks kamera {{forumTopicSubject}}

Hej. har været ved at surfe lidt rund på nettet efter det godt kamera til en "god" pris..

Kan læse en del godt om Nikon D40 som et godt begynder kamera. da jeg indtil nu kun har haft de klassiske lomme digi-kamerare med tryk på en knap linse hopper ud, knips og ned i lommen igen. men når vi kommer hjem fra ture og andre stedet vi gerne vil mindes ser billederne så flade og kedelige ud.

Er lidt var på det her (link fjernet) -er det både linser og kamera? -og hvad man ellers skal bruge.

-Er på jagt efter et starter-kit så jeg ikke skal land og rige rundt for at bruge 10000 vis af kroner på noget jeg ikke aner en ski' om.

Vil bruge en 4-6000 da jeg ikke skal være den store fotostjerne men bare have nogle lækre billeder der fanger stemningen bedere end et lomme kamera.

Vil meget gerne høre om jeres erfaringer, har jo set i de forskellige profiler at der er nogle ret hårde fotofolk her inde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til digitaltspejlrefleks kamera
  • #1   3. maj 2008 Canon Eos... need I say more.

F.eks. 400D, som du kan få for 4.5K

Super godt kamera, som nok opfylder alle dine behov.

• #2   3. maj 2008 Som det her? (link fjernet)

Har læst mig til at man bør have en 18-50mm og en 50 til 200mm linse for at være dækket godt ind.

• #3   3. maj 2008 ellers er der også sony alpha 100

det er videre udviklingen på minolta dynaxx d5, som jeg har, det er jeg vildt tilfreds med, og det er blevet endnu bedre, og super brugervenligt for en begynder

• #4   4. maj 2008 Nokon D40 er et godt Camera, men vi du have lidt mere kvalitet på billederne, så skal du op i en Nikon D40X. Og tager du lidt naturbilleder osv, bør du købe et ekstra objektiv til den.

• #5   4. maj 2008 Olympus E - 510

• #6   4. maj 2008 som fotograf ville jeg kunne sige meget om små kameraer, men til dit behov ville jeg gå efter hvad du vil, billeder af cyklen turen osv kan du sagtens få meget gode billeder med en d40 eller d40x. Når nu det er til turen ville jeg klart gå efter d40 fremfor eos400d da nikons fylder mindre og sagtens kan levere billeder i højde med et 400d

skulle du så få lyst til at udskifte det engang er det lækre ved d40 at det kun kan bruge af-s objektiver, det giver dig en bred vifte i den lidt bedre afdeling af nikons optik serie som du kan genbruge selvom du udskifter til et større og bedre hus.

Men tag mig på ordet, du kan sagtens få super gode billeder med selv det billigste spejlrefleks, lad være med at bruge alt for mange penge når det er til feriebilleder og turen rundt, der er ingen grund til at man skal bruge 6000 når man sagtens kan klare det for 4000.

Det var bare min mening : ) jeg tænker tit over det når jeg på mine ferier slæbber rundt med en fototaske med omkring 60000 kr i, det vejer og sommetider ville man ønske sig mindre : )

• #7   4. maj 2008 Tak for hjælpen.. tror squ det bliver et D40-double zomm kit.

Der lyder det til jeg er dækket godt ind som nybegynder.

• #8   4. maj 2008 Canon EOS400D - super kamera smiley

Kommentér på:
Hjælp til digitaltspejlrefleks kamera

Annonce