1.326 visninger
|
Oprettet:
Må man det?? {{forumTopicSubject}}
Må man ha en fuld person bag på sin mc når man kører??
Synes ikke rigtig jeg kan finde et svar nogen steder...
Det var bare en tanke
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
Eller, okay.. Der har man jo nok også selv fået lidt indefor vesten.. Men alligevel..
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.888
Men sådan er drenge sgu engang, ikke at det gør det bedre!
Men du har kørt påvirket på scooter? Det er mere alvorligt end knallert, nu snakker jeg så om det lovmæssige..
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 115
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
det er vel et langt vigtigere spørgsmål!
Må man det??