575 visninger
|
Oprettet:
skræmt {{forumTopicSubject}}
http://www.sjove-billeder.dk/index.php?sjove_billeder=stresset_hund.JPG&side=sjove_billeder
stakkels lille hund
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
- Til lufthavn, tak. Jeg have travlt.
Chaufføren sætter Mercedes’en i gear og begynder at køre. Lidt efter bliver de overhalet.
Japaneren siger: "Toyota. Made in Japan. Meget hurtig."
Chaufføren ryster bare på hovedet.
Lidt efter bliver de overhalet igen, hvortil japaneren siger: "Honda. Made in Japan. Meget hurtig."
Nu bliver chaufføren lidt irriteret, men kører videre.
Et øjeblik efter bliver de endnu engang overhalet.
Japaneren slår ud med armene: "Mitsubishi. Made in Japan. Meget hurtig."
Da de kommer til lufthavnen, siger chaufføren: "Det bliver 800 kroner, tak."
"800 kroner?"
Chaufføren peger på taxameteret: "Taxameter. Made in Japan. Meget hurtig
jul 2007
"Men du må da have et værelse et eller andet sted," plagede han den sidste hotelejer. "Eller bare en seng, jeg er efterhånden ligeglad, jeg er totalt udmattet."
"Jeg har et dobbeltværelse, hvor den ene seng allerede er optaget," indrømmer ejeren, "og jeg er sikker på, at han gladelig vil dele lejen. Men for at være ærlig, så snorker han så højt, at alle naboerne har klaget hele ugen."
"Det er ikke noget problem," Siger den trætte rejsende, "jeg tager værelset."
Næste morgen kommer Jesper veludhvilet ned til morgenmaden. Hotelejeren vil vide, hvordan han sov.
"Det var der ingen problemer i," svarede Jesper.
"Jamen, hvad med ham den snorkende fyr?" vil ejeren vide.
"Det stoppede jeg på ingen tid. Da jeg kom ind var han allerede gået i seng, så jeg gik over til ham, gav ham et kys på kinden og sagde "godnat smukke". Så sad han oppe hele natten og holdt øje med mig."
jul 2007
After five years your job will still suck
jul 2007
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 503
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
skolelæreren spørger peter om hvem det var der væltede jericos mure.
det var ikke mig fåstslog Peter.
Læreren blev sur og sagde sig mig Peterhørte du slet ikke efter i går.
det er ligemeget for det var altså ikke mig.
læreren opgav men ville nu alligevel ikke lade Peter slippe så let så han tog ud til hans forældre .
Nu fortalte han hans far hvad Peter havde svaret på spørgsmålet om Jericos mure og ville godt lige bede ham om at få Peter til at høre bedre efter i timerne.
faren svarede .
Nu skal jeg sige dig noget hr lærerPeter han er en rigig god dreng og han har aldrig løjet or nogen så hvis han siger at det ikke var ham så kan læreren roligt tro på at det passer.
UNDSKYLD det var en gammel traver.
skræmt