{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Rocker bank..... {{forumTopicSubject}}

En rocker sidder og hygger med vennerne på et værtshus da en lille bitte mand kommer hen og spørger om han skal give ham et blow-job.

Rockeren river lynhurtigt fat i den lille mand, slæber ham med udenfor og tæver ham sønder og sammen.

Da rockeren kommer ind igen spørger en af hans venner: "Hvad sagde han siden han skulle have tæv?"

"Det hørte jeg ikke helt, men det var noget med at give mig et job."

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rocker bank.....
  • #1   7. maj 2008 Hørt ved fiskesø.......

"Jeg er sgu ligeglad med, hvem du er, du skal fandme ikke gå på vandet, når jeg fisker!"

• #3   7. maj 2008 Hørt i en turistbåd på Genezerat sø.
    "og det var så her at Jesus gik på vandet"
    Så lyder det nede bagfra
    "det tror jeg da fanden med de priser i har"

• #4   7. maj 2008 En dværg kommer i spældet og skal dele celle med en rocker.
    Han sidder noget nervøs på sin seng og siger ikke noget. Efter lidt tid siger rockeren " Hva så mester... Spiller du kort?"
    "Nej for søren" siger dværgen "jeg er født sådan"

• #5   7. maj 2008 -"Far, hvad er det der hænger nede mellem hestens ben??"

"Det er en hestepik!"

"Jamen, mor siger, at det er ´ingenting´!?!"

"Mor er forkælet.......!"

• #6   7. maj 2008 Manden og konen sidder i haven og griller. Manden sidder og betragter sin hustru, da det ryger ud af ham:

"Gud, din røv er jo lige så stor som Weberen!!"

Konen bliver møgfornærmet og stemningen daler lidt. Som aftenen skrider frem bliver manden mere og mere opstemt. Da de kommer i seng kan han ikke holde nallerne fra lillemor, men hun vender sig bare om og siger:

"Synes du ikke det er spild af tid, at starte op i den store Weber for sådan en lille pølse!?!?"

• #7   7. maj 2008 Elskeren blev opdaget af ægtemanden, det sidste han huskede var knytnæven der ramte ham. Da han vågnede befandt han sig i værkstedet, og hans pik var spændt fast i en skruestik, hvor håndtaget var fjernet. Ægtemanden stod og sleb en stor kniv.

"HJÆLP" skreg den forfærdede elsker, "du må ikke skære den af!!!"

"Nej nej, det skal du nok selv få lov til." sagde manden og rakte ham kniven. "Nu går jeg ud og sætter ild til værkstedet.....!"

• #8   7. maj 2008 En ny fange ankommer til Horsens Statsfængsel. En af de ældre fanger sætter ham ind i, hvad der sker på anstalten.

-Hvis du kan lide tennis, så vil du elske mandage! Der spiller vi nemlig tennis hele dagen...
    "Det er jo dejligt", sagde den nye, "jeg er ret vild med tennis!"

-Hvis du kan lide golf, så vil du nyde tirsdage, der spiller vi golf hele dagen.
    "Jeg elsker golf!!"

-Kan du li´ sex??
    "Om jeg ka´!?"
    -Er du bøsse??
    "NEJ, jeg er KUN til kvinder!!!"
    -Så vil du hade onsdage........!

• #9   7. maj 2008 en tyrker , en somalier og en ghaneser sidder i en bil..
    hvem kører ;

politiet !!!

• #10   7. maj 2008 du sidder bag rattet i en bil og holder konstant hastighed.. på venstre side er der en afgrund, på højre side har du en brandbil og den holder præcis samme hastighed som dig. foran dig hopper en gris der er større end din bil . bag dig forfølger en helikopter dig i jordhøjde . både grisen og helikopteren holder samme hastighed som dig... hvordankommer du væk ?

stig ud af bilen.
    gå ned fra karrusellen og overlad din plads til en der er yngre !

• #11   8. maj 2008 Det var en mørk og stormfuld aften, da en neger kom gående ned af en blindgyde. Pludselig så han noget glimte bag en gammel papkasse, han bøjede sig ned for at samle det op, og så at det bare var en gammel olielampe. Den var meget beskidt så han gned forsigtigt på den med ærmet, og til hans store rædsel så han en stor grøn ånd komme ud. Den sagde til ham at han måtte få tre ønsker opfyldt. Negeren tænkte sig længe om, men så sagde han

”Jeg vil være hvid, jeg vil være et sted hvor der er varmt og det skal være et sted hvor der er massere at fisse“

”Så gerne“ sagde ånden, og pludselig blev han til en tampax.

• #12   8. maj 2008
    Nu ved jeg hvorfor jeg er så træt!

Der bor 5,6 mio mennesker i Danmark.

1,7 mio er pensionister.

2 mio er for unge til at arbejde eller er studerende.

1,3 mio er offentlig ansatte, eller er i hæren.

356.200 er på dagpenge.

188.500 er syge.

55.298 er i fængsel lige nu.

Det betyder at der kun er to tilbage til at lave arbejdet - Dig og mig - Og du sidder bare og læser vitser...

Kommentér på:
Rocker bank.....

Annonce