{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Ebay/Paypal penge retur {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige sige at systemet faktisk fungere, jeg havde købt en haynes værkstedsmanual til en kollega, men den kom aldrig frem og sælger gav mig et eller andet fiktivt track and trace nummer, så jeg eskalerede sagen til ebay/paypal, og efter ca. 1 måned hvor jeg kun havde forklaret dem sagen og de havde forespurgt et gyldigt track and trace nummer fra brugeren, som de ikke fik, blev pengene ført return til mig smiley

Så, fra nu af køber jeg udelukkende fra brugere med paypal tilslutning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay/Paypal penge retur
  • #1   8. maj 2008 Kan kun tilsutte mig Tore.. har efterhånden købt en del der og foretrækker også Pay-Pal..det funker...

  • #2   8. maj 2008 Som køber er det udemærket, som sælger er det tvivlsomt.

  • #3   8. maj 2008 ja, jeg har så lige oplevet det modsatte.

    lavede en "dispute" da sælger ikke sendte varen og heller ikke svarede på mine mails.

    efter 20 dage kan man så ændre det til et claim, men på 20 dag kom der en mail at nu var "dispute" closed

    jeg nærlæser det med småt og ser at det så er meningen at man skal eskalere til et claim INDE 20 dage, kontakter Paypal som beklager at de ikke kan hjælpe mig da de 20 dage er gået.

    fin service............eller noget


  • Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 184
    #4   8. maj 2008 Kim
    Den situation er du selv ude om. Læs altid det med småt.
    Hermed ikke sagt at det ikke er ærgerligt.

    Synes dog generelt at det er underligt at et system som pay-pal virker bedre end bankerne. de kan ikke hjælpe dig uden det varer en evighed før der sker noget i sagen.


Kommentér på:
Ebay/Paypal penge retur

Annonce