1.061 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Servicepriser på bil Servicepriser på bil

har bestilt 2 års eftersyn på min suzuki swift og fik at vide at i århus ville de have 4300 kr for det, synes det lød lidt dyrt, så ringede til frederikshav hvor bilen er købt. der skulle de have 2700 kr for det samme stykke arbejde, hmm så kan jeg nu godt overleve at besøge de gamle mens der bliver lavet service, det er jo grotesk at de skal have 1600 kr mere for det samme arbejde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servicepriser på bil
  • #1   8. maj 2008 ok

• #2   8. maj 2008 det er jo direkte tyveri i mine øjne,

• #3   8. maj 2008 Nu ved jeg af erfaring at der er STOR forskel på hvor meget de forskellige værksteder gør ud af et serviceeftersyn! Så tænk ikke så meget på prisen, men snak med mekanikerne på værkstedet istedetfor.

• #4   8. maj 2008 Sådan er livet - jeg har en Nissan Primera -
    og hver gang den skal til service sender jeg en mail, dels hvor jeg har købt den ( Nissan Amager Københvn) og 2 andre steder på sjælland og en i Jylland. Sidste gang til 45 t km skulle de have kr 5300 på Amager og kr 2900 hos Nissan i Vejen. ???????.

• #5   8. maj 2008 dennis H vil så ikke lige sige at pris og kvalitet hænger sammen i dette tilfælde, for at sige det mildt var jeg ikke imponeret over første service jeg fik i århus, men den gamle har også suzuki, og der har ikke været noget at pege fingre af. ja ved godt de skal have mere i løn i århus meeen 1600 kr mere i arbejdsløn, hvor mange timer tager det lige og lave et eftersyn

• #6   8. maj 2008 Siger heller ikke at pris og kvalitet nødvendigvis hænger sammen. Siger bare at hvis jeg sku betale for at få lavet min bil ville jeg snakke med folk på værkstedet hvor meget de gør ud af det som det første, og så se på prisen bagefter.

Nogle værksteder har simpelthen ingen moral, og tænker kun på at få så mange eftersyn igennem som de kan på en dag.

• #7   8. maj 2008 jep det er rigtigt, kender også de folk i frederikshavn og dem i århus havde jeg mest indtrykket af jo hurtigere jeg var ude jo bedre

• #8   8. maj 2008 Jeg skulle have min Astra til stort service i år, og troede at jeg skulle have den til Opel for at få stempel, jeg spurgte om prisen og det var 3800 og så kom der dele oveni... WHAT !!!???

Jeg ringede til min gamle mekaniker nede i sønderjylland, hvor mine forældre og min familie bor... Og han skulle have 1900 kr, med alt.... inkl. stempel..... Så jeg besøgte de gamle, og fik lavet service samtidig.... Og så kunne jeg jo også lige få nogle forsyninger med fra Tyskland smiley

Men når jeg tænker over at jeg gav 2400 kr hos Opel for et LILLE service sidste år bliver jeg sgu lidt øv til mode ;-D

• #9   8. maj 2008 Gert-->
    Men ved du i grunden om din bil er blevet gået ordentlig igennem? Nej vel..

Se ikke kun på prisen.

• #10   8. maj 2008 Ja, det ved jeg.. Har næsten kendt ham hele mit liv, da han er min en af mine bedste venners far... Og jeg har ikke fået en speciel pris!!!

• #11   9. maj 2008 Det er en meget kendt sag, at værkstedspriser virkelig er styret af efterspørgsel! En direkte følge heraf er, at samme arbejde meget ofte er 25-35 % dyrere i støøre byer end i de lidt mere tyndt befolkede egne.

• #12   9. maj 2008 Altså jeg så både i Rabatten på tv, og har snakkert med mekanikere... Og de siger at det er pga. at de autoriserede bruger liste priser, og at der bliver brugt originale dele... I stedet for at bruge den samme del, bare uden et bestemt mærke på!!!

Kommentér på:
Servicepriser på bil

Annonce