På banen igen....... :-) {{forumTopicSubject}}
Ja, mit nr blev jo ikke udtrukket denne gang!!
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=25917
Køreforbudet er ophævet og jeg er ved at planlægge nogle træfture rundt i landet.
Det eneste spørgsmål er dog om jeg skal have 2 årige junior med i en sidetaske eller en tanktaske!!
Jeg hælder mest til løsningen med sidetasken, da jeg altid vil kunne ændre placeringen, i forhold til udstødningen, efterhånden som temperaturen falder!! Hvis hastigheden er høj nok, vil der jo ikke være nogen fare for kulilteforgiftning, da da udstødningen vender bagud!
Hvis han sidder i en tanktaske vil jeg mener at det vil besværliggøre sms-skrivningen under kørsel, men det har nok kun betydning i sving og bakkekørsel. På motorvejen går det reelt set kun ligeud.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
- ØH - lille junior kan få nogle alletiders træfture - og gå fra arm til arm - imellem "roekuleklapperne" - skal nok blive godt ,0))
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.229
Håber du er blevet erklæret rask igen..
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 767
Vandt DM i forskning, fik kort efter konstateret lymfe kræft - sidste år - kæmpede, blev erklæret rask, var til Em og sidder hermed og skriver fra USA hvor jeg er til VM=)
Livet kan godt nok forandre sig meget!
God fornøjelse med dine ture
Vi skal bedømmes på vores projekt imorgen, så sov godt
MvH
MIchael
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Bragende godt at høre fra dig igen.
Det er noget tid siden, men jeg forstod jo også på dig, at du havde en del om ørene ud over al dårligdommen.
Sidst du skrev om junior, var du vist ved at vikle ham i´nd i et bagagenet sammen med to flasker ----- faxe juice???
Herligt, når tingene lander godt:-)
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.105
Jeg overvejede faktisk at tage til psykiater, men kom så i tanker om MCG
Den har jo været et grin eller 5 værd!!
På banen igen....... :-)