{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

kan du fritskrabe billeder?? {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler en dygtig fotograf eller grafiker der kan hjælpe med 4 *3 billeder til voresmc kalender.

Vores fotograf magter desværre ikke opgaven alligevel og har en anden dygtig grafiker der arbejder gratis, men hun kan ikke nå alt hans arbejde.

Billederne skal være færdige sidst i Maj, start Juni

Det er selvsagt ikke lønnet, da alle pengene fra salg af kalender går til cancerbarn.dk.

Håber meget der er en der kan hjælpe:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan du fritskrabe billeder??
  • #1   15. maj 2008 Hej Kamilla

    Hvad skal der fritskrabes - kan arbejde lidt i photoshop, det mest enkle og lidt til så vil da gerne give det et forsøg hvis det er.

    Send en besked hvis det har interesse.



  • #2   15. maj 2008 lidt mere info..

    Det drejer sig om billeder som er taget imod hvid bagrund, disse billeder skal fritskrabes således vores grafiker kan overfører dem til en anden baggrund efter eget valg.

    Det skal nok også siges at det kræver lidt mere end basis kendskab til photoshop, da grafikeren er meget proff og ikke går på kompromis med kvaliteten... lod mig fortælle at det ca. tager 4 til 6 timer pr billede?? om det passer aner jeg ikke..

    Opgaven vil blive belønnet med en tak på bagsiden, sammen med alle de andre som frivilligt har doneret deres arbejdskraft til kalenderen..

    som sagt er vi blevet pænt pressede rent tidsmæssigt, så alle der kender en, der kender en, sig til...

    På forhånd tak.


  • #3   15. maj 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=126839
    Den knægt roder meget i photoshop..
    prøv evt. at høre ham ad.


  • #4   15. maj 2008 altså 12 billeder ?

    Det må jo give en kalender : ) timepris for photoshopredigering er jo 600,00 plus moms : )

    men skriv da endelig, en kalender så kan jeg hjælpe : )


  • #5   15. maj 2008 Der er 12 billeder ja, men der er også 3 små billeder i siden af "master" billedet:-)

    Forstår ikke hvorfor der bliver skrevet pris, kan ikke betale noget da det hele er på frivillig basis...

    Kristian: Tak, det gør jeg:-)


  • #6   15. maj 2008 XL: Jeg opretter profil i aften og skriver.. Tak:-)

Kommentér på:
kan du fritskrabe billeder??

Annonce