Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Script
  • #1   17. maj 2008 Du kunne evt tage et screenshot af den popup, og uploade den på www.myupload.dk

du må lige sige til hvis du skal have hjælp, til at tage screenshot.

Morten

• #2   17. maj 2008 Jo tak, aner ikke hvad det er....

Min computer/min fjende.

Kim.

• #3   17. maj 2008 Det skulle vel ikke være mens du ser film over nettet som er lavet i flash?

• #4   17. maj 2008 Næhhh, det er som regel når jeg trykker rundt på MCG at den kommer...

Kim.

• #5   17. maj 2008 - På dit tastetur er der en knap der gerne skulle stå "print screen" på tryk på den, når popup´en hopper frem på din skærm.

Nu har du taget et billede af hele skærmen. og det skal nu gemmes. Det gør du ved at åbne paint (et std program i din windows, som ligger under start -> alle programmer -> tilbehør -> "paint") Når programmet er startet trykker på Ctrl + V på dit tastetur. Hele dit skærm billede som du nu lige har taget et billede af. For at gemme billedet, trykker på på "Filer" som er i menu linjen i Paint. der efter trykker du på "Gem som" og du kan nu gemme billedet frit hvor det passer dig.

For at uploade billedet åbner du websitet: www.myupload.dk og trykker på "vælg" knappen som kommer frem. derefter finder du billedet som du lige har gemt, og trykker på "åbn" og derefter på "upload filer"

Håber du kan finde ud af det. ellers er det bare at prøve igen smiley Det er desværre methoden man gør det på. Ellers må du lige skrive igen smiley

Mvh

Kommentér på:
Script

Annonce