955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Erfaring inden for COWBOY-livet ? Erfaring inden for COWBOY-livet ?

- Næste fredag er vi nogle der tager 2 fulde døgn i Prærievogn - og vi har absolut ingen erfaring med at "køre Prærievogn" og da slet ikke i trafik. - Derfor ønskes gode råd (er dyre smiley - Jeg har siddet og tygget kørevejledningen igennem, men ét er nok at gøre det in real smiley Ligeledes gode råd til "oppakning" - i vognen er der service og alt til et udendørs køkken. - Er der noget I kan/vil anbefale at medbringe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring inden for COWBOY-livet ?
  • #1   29. maj 2008 Prærievogn ???

lad mig gætte... det er resultatet af et væddemål i en brandert ? ;o)

• #2   29. maj 2008 Er den MC trukket?

• #3   29. maj 2008 campingvogn eller??

• #4   29. maj 2008 Haaaarh I prærievogn til halmbal i forsamlingshuset med Linedance om aftnen.... Mit billede af Jylland holder stadig 100%.... Hvor fedt!!

Jimbo

• #5   29. maj 2008 Jacob H - Jo det er muligt at vi skulle gøre det - men det kan jeg fortælle næste mandag, - OM, vi skulle have haft øvet os smiley

- Prærievogne lejes ud i det ganske land, uden kørekort *GG* - Rart der er lidt spænding tilbage i det her regelrettede samfund - måske skulle vi endda lave en tråd over det emne ?

- Har også gået og tænkt lidt på om vi mon kunne "lukkes ind" på et Træf i Prærievogn ;-D

• #6   29. maj 2008 Hvad med de involverede pruh-heste ?? Har i erfaring i at omgåes sådan nogle ??
    Det vil jeg som dyreelsker sætte som det vigtigste spørgsmål.

• #7   29. maj 2008 - Næe ikke sådan, men skal de ikke bare piskes over rygstykkerne og ellers rides hårdt om aftenen ????

JEP - Lisbet det er vist at betragte som oki - min venindes forældre havde stutteri i 30 år - hvor hun red/passede/blev udnyttet igennem alle årene *GG*

- Jeg begyndte at ride som 11 årig - og er aldrig HELT holdt op :-))

• #8   29. maj 2008 Så lader jeg være med at bekymre mig så meget om de firbenede.

Tror du ikke bare i skal pakke, som man pakker til enhver anden week-endtur ??
    Altså man lægger alt det frem, som man umuligt kan undvære, så kigger man lidt mere realistisk på det og piller halvdelen fra smiley

• #9   29. maj 2008 bare du holder dig væk fra asfalteret veje opstår der nok ikke de store problemer FOR en prærivogn er vel beregnet for transport over stok og sten eller hva ;o)

• #10   29. maj 2008 Robert A - Ej det er ikke et tabt væddemål, sorry smiley

LisbetH S - Ja tænke lidt "Træf-agtig" smiley

Ib - Ja vildt fedt i fuld galop over stok og sten, nøjagtig som i en rigtig John Wayne film, og med potter og pander raslende halvt ude af vognen *GG* - Asfalt kommer vi ikke uden om ;-))

Kommentér på:
Erfaring inden for COWBOY-livet ?

Annonce