863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

træls afslutning på en perfekt dag!!! træls afslutning på en perfekt dag!!!

i morges da jeg vågnede besluttede jeg mig for at nu skulle nimbussen sku ud og svinge lidt, så fik sidevognen af med møje besvær, men det lykkedes og trillede derefter en tur ud i det blå!

den mest fantastiske rute ud af de små kringlede veje hvor man kan mærke duften af markerne i den bagende sol, se køer og heste slappe af på de grønne græs enge og ja! rent morten korch, men hvor var det dog fantastisk!!!

men efter så at have rundet de 120km besluttede jeg mig for at trille hjem. og så er der en eller anden idiot i en stor saab der beslutter sig for at køre lige ud for an mig på en større landevej. var centimeter fra at ryge på knæer og albuer - så han fik fingeren, og ja han fik sku også ødelagt mit humør. træls at den bedste tur på mc i længere tid skal ende i ophidselse og irritationer!!

men ja det er off topic - ville bare lige dele min oplevelse på godt og ondt med jer!!

jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træls afslutning på en perfekt dag!!!
  • #1   7. jun 2008 Han skulle ha nogen tæsk skulle han!!!!!!

• #3   7. jun 2008 Ja jeg har ellers også haft en perfekt dag med masser af dejlige sving (ry / silkeborg) men den startede med et chok , jeg holder i skanderborg og skal svinge til højre mod hørning , foran mig holder en håndværker i en varevogn da der bliver grønt sætter vi begge igang og så kommer der lige pludselig en stige ud af bagruden på kassevognen , det resultere i at jeg får en bagrude i hovedet , heldigt jeg lige havde lukket mit visir :o) men man vågner sq op når man bliver dækket af glasskår

• #4   7. jun 2008 Har lige haft en perfekt køretur ned til Tigertræf og hjem igen.Alt var i den skønneste orden.Hvor var Du Rasmus

• #5   7. jun 2008 Rolig nu Lasse N.. jeg ville sq nødig hvis alle bilister havde kamera i forruden så de kunne filme alle de "dumme" ting jeg laver ;o)

Kommentér på:
træls afslutning på en perfekt dag!!!

Annonce