1.246 visninger
|
Oprettet:
ulykke {{forumTopicSubject}}
hej
er lige kommet hjem fra Århus og smidt ungerne i seng. ved Vejle i det nordgående holder der en falckbil og er ved at samle en grøn kawa op. Uha det så sku ikke for godt ud med mc. Nogen der ved noget om dette.
mch
Carsten
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 68
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 68
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 280
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 289
ulykke