{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Teoriprøver {{forumTopicSubject}}

Sidder og bliver lidt nervøs for min teoriprøve, har efterhånden snart taget en del prøver på pcen, og der er det lidt blandet med fejl, består dog de fleste men så har jeg sommetider op til 7 fejl.

Men hvordan ser det ud med de rigtige prøver, kan huske da jeg var oppe til teoriprøve til lastbil, der var prøven noget lettere end dem man havde haft på pc,
gælder det også til MC, eller er det bare som man er heldig til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teoriprøver
  • #1   9. jun 2008 Jeg havde også en del fejl dagen før min teoriprøve på de der pc prøver... Men jeg bestod da teoriprøven med 4 fejl... Den prøve var så også let synes jeg, men hvis det ikke er en CD din kørelære har givet dig vil jeg fraråde dig at bruge den, eftersom at "fremmede" prøver nemt kan gøre en forvirret.. når man nu ikke har en lærer ved siden af sig til at forklare hvorfor det er forkert...

• #2   9. jun 2008 hvorfor man har fejl* ... =)

• #3   9. jun 2008 Går ud fra det er de samme prøver de har landet over. Jeg fik afvide at der der 4 gamle prøver som er forholdsvise nemme og så er der kommet 2 nye som er en del svære. Men kommer jo også an på hva man er god til osv. er man dårlig til standsning og parkering og der så kommer 10 spørgsmål med det så er man jo lidt på skideren. Men vil sige de ligger omkring det man øver ved sin kørelære.

• #4   10. jun 2008 Godt man er færdig med det møg smiley
    Og bested første gang, begge gange smiley

• #5   10. jun 2008 JEg synes faktisk min teoriprøve var sværere end dem jeg tog på teoriundervisning.dk

• #6   10. jun 2008 Der har også været mange klager over deres utrolige dårlige foto til teoriprøverne. De lever slet ik op til dags dato. De er simpelhen forældet

• #7   10. jun 2008 Synes ikke de var forældet.... Men der var sku man af billeder der var lidt utydelige og så blev man sku helt i tvivl om hvad man skulle svare...

Men fuck det jeg bestod første gang smiley

• #8   10. jun 2008 Billederne er gamle og dårlig kvali. Ha´ det i tankerne, så du ikke ´blir´ overrasket.
    Teori er regler og terper du dem, skal du ikke være nervøs.

Held og lykke herfra : )

• #9   10. jun 2008 Tricket er at tænke som de vil have dig til at tænke ikke nødvendigvis noget er ville være oplaget at gøre i virkeligtheden da mange andre ting kan spiller ind, forsøg så vidt muligt at hold dig til den info der er vedlagt i spørgsmålet og hvad du kan se på billedet.

Held og lykke

• #10   10. jun 2008 Jeg synes, den teoriprøve jeg havde var meget mere svær end dem som jeg ellers lavet lavet og haft til teori. Jeg synes, spørgsmålene blev sagt helt anderledes, end hvad jeg var vant til. Vi var 4 fra mit hold, som var oppe samtidig og vi var alle enige om, at den prøve var svær. Jeg bestod med 1 fejl, og var super super glad, for jeg var ellers så sikker på at jeg var dumpet...... Men endelig husk til havd der bliver sagt og hvad du ser på billederne, så skal det nok gå smiley

Held & Lykke med det....

• #12   10. jun 2008 Til både bil og mc har jeg bare siddet og terpet cd'en igennem indtil at jeg kun få 0 i alle prøver... Endte da også med 0 fejl til både bil dengang og 0 i mc sidste forår.

Held og lykke smiley

• #14   10. jun 2008 ok takker for jeres hjælp alle sammen,jeg må jo bare gøre mit bedste smiley

Kommentér på:
Teoriprøver

Annonce