{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

valg af dykkerpistol ? {{forumTopicSubject}}

tja har lagt mærke til der er en del håndværkere herinde... så vil lige have lidt hjælp fra mine kolleger smiley

er igang som tømrerlærling, og er derfor ved at købe lidt værktøj til mig selv. har fundet ud af at jeg mangler en dykkerpistol, men gider ikke løbe rundt med de skide slanger og til at sætte kompressor til hver gang... så står i valget mellem en gasdrevet eller en akku dykkerpistol.... er blevet lidt lun på Paslodes impulse Im65 afb16
link her: ttp:// www.e-tool.dk/product_info.php?manufacturers_id=58&products_id=4541

eller dewalts 18V dykkerpistol enten 20 eller 34 graders vinkel

(link fjernet)

går ud fra at det er rarest med den der er vinklet fremfor den ligestillede.. selvom den måske koster lidt mere (prisen har ingen betydning.. bare det er kvalitet)
men hvordan er det lige det virker med det gas der? skal man så hele tiden købe gaspatroner til den eller kan de genfyldes, eller hvordan? har i nogle plusser eller minuser ved dem fremfor andre modeller ? de kan tage dykkere med en sømlængde på 32 - 63 mm mens den ligestillede kan tage dem ned til 19 mm ... men det er vel ikke så tit man går under de 32 mm ?

har kun brugt en alm ligestillet med luftslange... så det ved jeg i hvert fald at jeg ikke gider have selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af dykkerpistol ?
Kommentér på:
valg af dykkerpistol ?

Annonce