{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Fullrate internet. Dårlige erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen. Jeg flytter her i sommerferien. jeg har oprettet en tråd tidligere hvor jeg spurgte efter hvilke internetudbydere, folk havde gode og dårlige erfaringer med. Jeg kiggede så på de forskellige muligheder og fandt Fullrates tilbud ganske interessant.

Så jeg ville gerne lige hører her inden jeg bestiller i dag om der er nogen der har noget dårligt at sige om det? (positive kommentarer modtages også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fullrate internet. Dårlige erfaringer?
  • #1   30. jun 2008 har kun godt at sige om fullrate...dog kan den ikke traakke 20 mbit i mit omraade

  • #3   30. jun 2008 Vi kan absolut ikke anbefale Fullrate...
    Vi har kun dårlige erfaringer med dem. Vi skiftede fra Cybercity til Fullrate, fordi Cybercity ikke fungerede optimalt.
    Vi vile istedet for prøve Fullrate - de var nye på markedet på det tidspunkt. Det kom aldrig til at fungere, men regninger kunne de skam godt få til at fungere. Vi fik aldrig vores internet op at køre gennem Fullrate, men alligevel sendte de regninger.....Vi kører sag gennem forbrugerstyrelsen nu på Fullrate. Vi endte op med TDC, det er lidt dyrere, men det virker sgu.....


  • #4   30. jun 2008 Skal heldigvis kun have 2 mbit og det er ingen problem der hvor jeg skal bo... heldigvis smiley

  • #5   30. jun 2008 Har også kun positive ting at sige om dem. Er der et problem på deres net, får man en sms om det, hvor der står hvad der er galt, og hvornår de regner med at fejlen er udbedret. Det får man ikke fra andre selskaber. Det er kundeservice.

  • #6   30. jun 2008 Okay Rikke. Det lyder ikke fedt må man nok sige. Jeg vil tage det til eftertanke. Hvorfor kom det aldrig op at køre?

  • #7   30. jun 2008 Har aldrig haft problemer med fullrate.

    Min router stod af en aften, 2 dage senere var der en ny med posten, havde tiscali en gang hvor det samme skete, der gik bare 3 uger i stedet for.

    Tror folk kan finde gode og dårlige ting ved alle udbydere, så vælg en som tilbyder det du har mest behov for :o)


  • #8   30. jun 2008 jeg har også fullrate og er YDERST tilfreds.. 10/1mbit. kører bare perfekt.. som nævnt tidligere i tråden får man en sms hvis der er fejl på nettet. og en når det er lavet igen..
    Det er sket 1 gang ved mig, og varede 15 minutter.


  • #9   30. jun 2008 Du har nok ret tommy. Jeg var også mest ude efter om folk generelt havde dårlige erfaringer med det eller generelt gode erfaringer. Og det lader da til at fullrate for de fleste skulle være uden store problemer.

    Haps sådan en napper jeg! smiley


  • #10   30. jun 2008 Tja har haft Fullrate siden de kom til landet og har ikke haft nogen store problemer med dem... og slet ikke noget der ikke blev løst til UG smiley

    Kan kun anbefale dem. Du får hvad du betaler og nix weider.. men det man får er så heldigvis af en god kvalivare smiley


  • #11   1. jul 2008 kun gode erfaringer. Har anbefalet det til alle mine venner og bekendte.... alle er fuldt ud tilfredse. Der hvor der tit kan være problemer med bredbånd (telefonstikket) er på selve tdc gamle kobber ledninger. Har man problemer med bredbånd er det som regl ligegyldigt hvilket selskab man har... Det er tdc's net. De selskaber der låner sig ind på tdc har meget begrænset adgang til kobbernettet. Derfor at tdc altid kan få det til at virke... Men det koster.
    Total optur med den høje upload som "standard" ved mange af fullrates hastigheder


  • #12   1. jul 2008 Har også kun gode erfaringer... Skiftede fra Cypercity, fordi ip-telefonen aldrig kom til at virke som den skulle, og nettet heletiden faldt ud smiley
    Nu kører det bare smiley


Kommentér på:
Fullrate internet. Dårlige erfaringer?

Annonce