Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formel 1
  • #1   6. jul 2008 Må jeg sige jeg heller ikke er så meget for ham men i dag gjorde han det sgu godt.

• #2   6. jul 2008 Hamilton er én stor klovn, og det er muligt han kørte godt idag, men det holder bare ikke til et mesterskab...

• #3   6. jul 2008 Hamilton vinder mesterskabet i år, ingen tvivl der, hvordan kan i kalde ham narrøv osv. Kender i ham???
    Ja han er min favorit til titlen..............

• #4   6. jul 2008 synes han var til grin sidste år, satte det hele overstyr... så i mine øjne fortjener han sku næsten ikke at vinde i år (hvis han da gør det overhovdet!)

• #5   6. jul 2008 En ting er at man ikke holder med Hamilton, men ligefrem at kalde ham en narrøv? Der er vidst nogle som er pisse misundelige på at en mand/dreng på bare 23 år, tjener flere millioner på at gøre det som han synes er skide skægt.
    Jeg holder heller ikke med ham, men tager sku hatten af for ham for hans kørsel i dag. Ærgeligt at Räikkönen kom ind på en 4. plads. Men dette bringer jo bare spænding ind i stillingen. De 3 første kørere har hver 48 point.

• #6   6. jul 2008 Jeg håber på raikkonen som vinder. Men bliver atlså nødt til at sige at ferrari blev tørret i dag. Skuffende.

Det eneste jeg siger er at fortjener at vinde i dag. Normalt bryder jeg mig ikke om hans kørsel.

• #7   6. jul 2008 Præcis Christian smiley

• #8   6. jul 2008 Hamilton kørte et fantastisk imponerende løb idag.

Massa skulle have ladet hingsten stå i stallen, og blevet i sengen.

Tommy K:

Sidste år var Hamiltons 1. sæson i F1. Hvor mange gange er det sket, at en newbee er kommet så tæt på?? Han fortjener om nogen mesterskabstitlen.

Og K1 - gider ikke høre på dine lamme holdninger!!!!

• #9   6. jul 2008 Pressen har gjort Hammilton til en narrøv.. han kører sku ikke en hak anderledes end de andre gør... vi glemmer jo alle at nr 2 bare er den første taber og kampen om point er først slut ved den den hvide streg... hvem kan huske hvem der blev nr 2 i vm sidste eller forrig år... lige netop det jeg mener... ingen husker nr 2 derfor satser de så sindsyg meget... nogle gange koster det så de andres biler.. jeg holder selv med kimi og indrømmet har presen gjort at jeg ikke bryder mig om hammilton men må stadig tage hatten af for den kørsel han viste idag i regnvejr... det var sku klasse LANGT over hvad vi normalt ser i regnvejr... så om i er enige med mig eller ej er op til jer selv men en ting er helt sikkert ...han kan sku køre F1 racer når det er vådt..

• #10   6. jul 2008 Rolig nu drenge, vi har vel alle vores favoritter, ellers ville der jo ikke være noget spænding ved at se F1, min kammi er også Ferrari fanatiker så vi har vores diskutioner, jeg er til Mc-Laren og har været det i mange år, med Hamilton tror jeg på det......

• #11   6. jul 2008 Skide godt kørt af hamilton, han viste sgu lige hvem der er sejest til at køre når forholdene ikke er optimale..

• #12   6. jul 2008 K1 - du er gået fra vis til uhøvisk !!!!

• #13   6. jul 2008 Vigtigts af alt er sgu at det er spændene at se på. Så må det skal gerne være en Super Aguri eller en Force India racer der kom først over stregen for min skyld. smiley

• #14   6. jul 2008 Så er du måske også en af dem, som synes AGF burde være danske mestre, bare fordi de er sjove at se på?? Arh - come on Z!!!!

• #15   6. jul 2008 En skam webber fuckede op i det ellers. Var sgu imponeret til qual i går ellers. Men han havde jo heller ikke så meget benz på.

• #16   6. jul 2008 Haha nej det var ikke ment på den måde. En ting er at AGF er nogle bondeknolde og en anden ting er at jeg hader fodbold.

Det jeg mente var at det ikke er så vigtigt for mig hvem der vinder, ikke at det skal være de dårligste smiley Men derfor kan man jo godt håbe på iceman vinder alligevel.

• #17   6. jul 2008 Hvor er JepperJ's sædvanlige kommentar " Massa er gud" ha ha ha

Hamilton viste stor klasse idag , når det regner ser man hvem der virkelig har talent også selvom han er en narrøv..

Bare husk når regnskabet gøres op sidst på året er det en Polak der står øverst på skamlen

• #18   6. jul 2008 Junior: Du er helt gal på den ... kimi er ikke polak haha.. ej tror sku at den lille polak vinder det hele i år... han har sindsyg meget tallent og er ikke en sekund i tvivl om at han næste år vil være med helt fremme fra første løb.. men for satan hvor ville det være pro hvis han løb med det hele.. så sku der nok komme kamp om sagerne kan du tro

• #19   6. jul 2008 Tror sgu Junior tænker på Robert Kubica, han gør det altså også godt, havde han hold sin placering, istedet for at spinne, så havde han ført F1 på point..

• #20   6. jul 2008 Mike: ja jeg skrev det nok lidt dårligt men det var også ham jeg mente...

• #21   6. jul 2008 Ja det må man sige han gør. Virkelig et talent må man sige.

• #22   6. jul 2008 Hamilton holder MAX !! Respekt

• #23   6. jul 2008 Alonso derimod... kæft en prima donna.

• #24   6. jul 2008 K1: Just for you!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uO_vFuzPJvc

smiley

• #25   6. jul 2008
    k1 der taler om de røde ......... hæ hæ hæ hæ

du kan tage det... gamle rotte.. gas gas

http://www.youtube.com/watch?v=2qOW__TneAY&feature=related

ps og tag nu og indrøm at stjerne teamet gjorde det godt... igen ...

• #26   6. jul 2008 RULE, BRITANNIA ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Alonso er en pomade-dreng.

Jeg vil også være med i børnehaven.....
    Hvornår er der makrel-madder?

• #27   6. jul 2008 Jakob N I G H T H A W K YES det gjorde han nemlig, og på de sidste 2 eller 3 løb, satte han ikke alt til der?

Blandt andet ved at køre for stærkt ind i pitten hvor han så havnede ude i gruset hvor han så ikke fik en skid point?.... han EGEN skyld.. han havde det hele i sin hulehånd!

Anyway kan ikke lide ham.. holder med K1 haha smiley

• #28   6. jul 2008 Jeg savner Schumacher.... Han kunne om nogen lige have givet dem alle en lektion i at køre i regnvejr uden tracktion-control. Men når nu den bedste ikke længere er med i feltet, så hepper jeg på Kubica... Men Räikkönen snupper jo nok pokalen....

• #29   6. jul 2008 Sjovt nok at os der savner Schummi hepper på Kubica

MR300.. Schummi / gud var ikke genial . han er Genial og vil altid være det

• Karsten A
    Karsten A Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #30   6. jul 2008 Raikkonen er min helt i år og har været de siden han overtog schumachers sæde..

Savner osse schumi vildt.. Men så er det jo godt der findes en masse fede optagelser med ham

(link fjernet)

• Karsten A
    Karsten A Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #31   6. jul 2008 Dette burde linke direkte

(link fjernet)

• #32   6. jul 2008 Hallooo kom nu vider , han har valg at stoppe og han har det sikkert fint med det........ hvorfor har i det så ikke...

nu er det Hamilton og mercedes McLaren der styrer om i vil det eller ej..

• #33   6. jul 2008 Masse holder jeg på. Han er sinsyg dygtig. Han oversatser af og til.
    Og ja denne weekend er ikke en af de bedste, tværdigmod.
    Men tror det har lidt af gøre med hans crash med 250km/t i fredags. Ikke sikkert han fin sat bilen ordenligt op efter. Var jo tydeligt har kæmped med at styre røven. Kubica er også et mega talent. Kimmi er også god, men kommer fra Mclaren. Og der er kun en jeg kan lide mindre end Hamilton, Og det er Alonso.
    Bare min mening.

• #34   7. jul 2008 MASSA ER GUD! smiley

Men jeg savner nu Niki Lauda, James Hunt, Ronnie Peterson, Mario Andretti, Carlos Reutemann, Jody Scheckter, Emerson Fittipaldi, Clay Regazzoni, Gilles villeneuve og selvfølgelig Ayrton Senna - kørere fra dengang det var manden og ikke en computer som bestemte løbet. smiley

• #35   7. jul 2008 Holger D
    Faktisk bestemte computeren allermest da Senna kørte i starten af 90érne. Men ja det er da fedt det er kommet minder elektronik det kunne man da se i går der havde gud da bøvl med gassen. smiley

• #36   7. jul 2008 Tommy J
    Jeg havde også mine betænkligheder ved at putte Senna ind sammen med de andre, men han var sgu så stor at jeg ikke kunne lade være smiley

MR300 S "TEAM BASTARDS TINKY WINKY" :
    Alting var bare bedre i gamle dage, men man skulle nok ha' været der for at kunne forstå det smiley
    Schummi var en fantastisk kører, men han havde bare personligheden imod sig.

Gud viste sig bare nådig og lod Hamilton vinde ...han trænger jo til lidt medgang det lille pus smiley ...og det var da rart at se at Hamilton ikke kørte op i røven på nogle af de andre denne gang smiley

• #37   7. jul 2008 og ramte pit indkørslen hver gang

• #38   7. jul 2008 Prøv at se det her klip - tænk at komme ud at sådan en bil levende, for så at dø om natten pga komplikationer med et brækket ben smiley

Ronnie Peterson RIP

http://www.youtube.com/watch?v=aHb8xHfs0e8

• #39   7. jul 2008 Holger D... Du glemte så lige det aller største talent... Stefan Bellof, som jo desværre også døde alt for ung..

Kommentér på:
Formel 1

Annonce